نوشته شده توسط : ریحانه

راهنمای خرید گن ساعت شنی اصل

گن ساعت شنی ، عملکرد مطلوبی دارد . افزایش تعریق و تحت فشار دادن چربی‌های اضافی بدن ، یکی از مهمترین عملکردهای آن است . عملکرد گن با توجه به جنسیت افراد متفاوت است و البته این مقاله باعث تشخیص گن ساعت شنی اصل از گن تقلبی خواهد شد.

به بیان ساده‌تر ، بانوان ، گن مخصوص به خود را دارند. در حالی که آقایان از گن‌های مختص به خود استفاده می‌کنند. افتادگی شکم و پهلو در بانوان بیشتر از آقایان است. به همین خاطر گن‌ها نیز با توجه به ارگونومی بدن آقایان و خانم‌ها طراحی می‌شوند. اگر از گن برای لاغری استفاده می‌شود بهتر است

  • راحتی هنگام استفاده

راحت بودن در همه نوع لباس همیشه حرف اول را می زند. اما معمولاً در اولین استفاده از گن های ساعت شنی احساس ناراحتی می‌کنید، ولی پس از چند روز استفاده از آن‌ها بدلیل گرفتن حالت بدن، راحت‌تر می شوند. در روزه های اول باید احساس سفت شدن داشته باشد و انگار بدن شما را نیشگون می گیرند. معمولاً برای بیشتر فعالیت ها مانند سر کار و یا مهمانی از این گن ها استفاده می‌شود، بنابراین باید هنگام پوشیدن آن راحت باشید. بعضی از افراد وقتی که از پوشیدن آن احساس ناراحتی می‌کنند، استفاده از آن را متوقف می‌کنند. گن ایده آل باید به اندازه کافی راحت باشد که بعد از مدتی استفاده، وقتی آن را به تن دارید، احساس کنید که چیزی نپوشیده اید. بنابراین، احساس راحتی هنگام استفاده از گن شنی ضروری است.

  • تعداد قزن یا گیره (سنجاق و قلاب)

در ابتدا چک کنید که قزن ها (گیره) باید به اندازه کافی ضخیم باشند تا در زمان استفاده به راحتی نشکند. محل قرارگیری قزن یا قلاب ها را بررسی کنید، از جمله فاصله بین قزن ها در نظر بگیرید. مطمئن شوید که فاصله بین قزن ها مناسب هستند. همچنین تعداد قزن ها در تنگ و گشاد کردن گن بسیار مهم هستند و هر چه تعداد قزن ها بیشتر باشد شما راحت تر می توانید گن را اندازه خود کنید. از نظر تعداد قزن، در بازار نمونه یک قزن، ۳ قزن، ۶قزن و بیشتر وجود دارد.

  • نوع پارچه

گن ها دارای پارچه های متنوعی برای انتخاب هستند. بعضی از رایج ترین پارچه های مورد استفاده عبارتند از لاتکس، پنبه، ساتن، نئوتکس و چرم. هنگام انتخاب گن لاغری ساعت شنی، بهتر است روی پارچه‌ای با کیفیت که قابل تنفس و بادوام است دقت کنید تا نوع برش آن. بدلیل اینکه امکان دارد گنساعت شنی بصورت مدوام استفاده شود، نفس کشیدن و دفع تعرق بدن، یکی از جنبه های ضروری برای انتخاب می باشد. دارا بودن این خصوصیات به شما این امکان را می دهد که حتی در هنگام پوشیدن گن در حین انجام فعالیت های بدنی یا انجام کارهای روزمره راحت باشید.

چگونه سایز خود را برای خرید گن تعیین کنیم؟

تعیین سایز گن لاغری
برای اینکه بتوانید سایز خود را برای خرید گن ساعت شنی مشخص کنید، باید ‌اندازه‌ی دور کمر را با
یک متر یا یک نخ در بیاورید و در نهایت سایز لباس‌هایتان و قد و وزنتان را داشته باشید تا بتوانید گن مناسبتان را انتخاب کنید. (البته معمولاً فقط با استفاده از سایز لباس هم می‌توان سایز مناسب برای گن لاغری را نیز مشخص کرد؛ اما‌ اندازه‌گیری دقیق‌تر مسلماً با خرید گن مناسب‌تر برایتان همراه خواهد بود).
سایز مورد کاربرد
XS          برای افرادی با سایز لباس  ۳۶
Small      برای افرادی با سایز لباس ۳۸
Medium  برای افرادی با سایز لباس ۴۰ الی ۴۲
Large     برای افرادی با سایز لباس ۴۲ الی ۴۴
XL         برای افرادی با سایز لباس ۴۴ الی ۴۶
XXL       برای افرادی با سایز لباس ۴۸ الی ۵۲



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

هایفوتراپی چگونه انجام می‌شود

پزشکان معمولاً روش جوان‌سازی هایفوتراپی صورت را با تمیز کردن ناحیه انتخابی صورت و استفاده از ژل شروع می‌کنند. سپس با استفاده از یک دستگاه دستی، امواج اولتراسوند را در فواصل کوتاه منتشر می‌کنند. هر جلسه معمولاً 30 تا 90 دقیقه طول می‌کشد.

برخی افراد ناراحتی خفیفی را در طول درمان گزارش می‌کنند و برخی پس از آن درد دارند. ممکن است پزشک متخصص قبل از عمل از بی‌حسی موضعی استفاده کند تا از این درد جلوگیری شود. مسکن‌های بدون نسخه مانند استامینوفن (تیلنول) یا ایبوپروفن (ادویل) نیز می‌توانند به تسکین درد کمک کنند.

بر خلاف سایر روش‌های زیبایی، از جمله لیزر موهای زائد، انجام هایفو صورت نیازی به آمادگی ندارد. بعد از هر جلسه درمانی افراد می‌توانند پس از دریافت HIFU به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهند. بسته به نتایجی که مورد انتظار است می‌خواهند ممکن است بین یک تا شش جلسه درمان نیاز باشد.

در جلسه درمانی چه اتفاقی می‌افتد:

  • پزشک یا تکنسین ابتدا ناحیه مورد نظر را تمیز می‌کند.
  • ممکن است پزشک قبل از شروع از یک کرم بی حس کننده موضعی استفاده کند.
  • سپس پزشک یا تکنسین از ژل مخصوص سونوگرافی استفاده می‌کند.
  • دستگاه هایفو روی پوست قرار می‌گیرد.
  • با استفاده از نمایشگر اولتراسوند، پزشک یا تکنسین دستگاه را روی تنظیمات مناسب تنظیم می‌کند.
  • سپس انرژی اولتراسوند در پالس‌های کوتاه به مدت تقریباً 30 تا 90 دقیقه به ناحیه مورد نظر ارسال می‌شود.
  • سپس دستگاه را جدا می‌کنند.

هایفوتراپی چیست : https://novinirana.com/fa/services/hypnotherapy



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

مهمترین مزیت های دستگاه کشلس چیست؟

با ورود به دنیای تکنولوژی و اختراع دستگاه های امروزی، فعالیت های روزمره مردم با سرعت بیشتری انجام می شود. با این تفاسیر دستگاه پیشرفته کشلس نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از بهترین تولیدات جهانی محسوب می شود که کاربردهای زیادی به همراه خواهد داشت.

بنابراین استفاده از این دستگاه مدرن مزیت های فراوانی دارد که ارزش خرید یا استفاده از آن را بیش از پیش افزایش می دهد. در کنار تمام ویژگی هایی که برای این دستگاه ذکر شده است، مزایای زیادی نیز هنگام استفاده کردن از این دستگاه مورد بررسی قرار می گیرد که صاحبان کسب و کار به راحتی نمی توانند آنها را نادیده بگیرند.

بنابراین با بررسی این مزیت ها می توانید نسبت به استفاده، خرید یا سرمایه گذاری بر روی این دستگاه منحصر به فرد تصمیم گیری کنید. به طور کلی دستگاه کش لس قابل عرضه و واگذاری به تمام افراد حقیقی خواهد بود.

این در حالی است که ارگان های بزرگ، شرکت های معتبر، ادارات، سازمان ها و به طور کلی افراد حقوقی نیز می توانند این دستگاه را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

به علاوه همانطور که می دانید برای خرید دستگاه های بانکی باید از ضامن استفاده کرد. با این وجود از دیگر مزیت های مهم دستگاه کشلس این است که هنگام خرید به هیچ ضامنی نیاز نخواهید داشت که مزیت بزرگی به حساب می آید.

بنابراین بدون استفاده از ضامن می توان این دستگاه را تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد. برای خرید این دستگاه نیازی به حساب سپرده فعال نیز نخواهید داشت. بنابراین بدون نیاز به یک حساب فعال نیز می توانید دستگاه کش لس را تهیه نمایید. با این تفاسیر بدون وجود حساب در گردش کار شما برای خرید دستگاه راحت خواهد شد.

این در حالی است که یکی دیگر از مهمترین مزیت های کشلس، عدم نیاز به مسدود شدن حساب شما خواهد بود. بنابراین بدون دغدغه مسدود شدن حساب بانکی امکان منتفع شدن از دستگاه فراهم شده است. دستگاه خودپرداز غیر نقدی کش لس در کنار تمام ویژگی های خاص و بی نظیر خود می تواند به راحتی نصب شود.

به علاوه محیط کمی را اشغال خواهد کرد و فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی دیگر از مهمترین مزیت های این خودپرداز غیر نقدی وجود امنیت فوق العاده بالای دستگاه می باشد که خیال شما را تا حدود بسیار زیادی راحت می کند.

بنابراین شما می توانید بدون استرس و نگرانی تراکنش های بانکی خود را انجام دهید و از خدمات دستگاه نهایت استفاده را ببرید.

 


:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

انواع پارتیشن اداری شیشه ای کدامند؟

هنگامی که با هدف پارتیشن بندی شیشه ای به فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش این محصولات مراجعه می‌کنید با پارتیشن‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد که هر کدام از ویژگی‌های مخصوص خود برخوردارند.

تنوع پارتیشن ام دی اف و شیشه در بازار باعث می‌شود تا شما بتوانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، یکی از بهترین پارتیشن‌های موجود در بازار را بیابید و خریداری کنید. ناگفته نماند که قیمت انواع پارتیشن اداری با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل ضروری است که شناخت کافی از انواع پارتیشن‌ها به دست آورید تا بتوانید بهتر برای خرید برنامه‌ریزی کنید.

از مهم‌ترین انواع پارتیشن اداری شیشه ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پارتیشن اداری شیشه ای تکجداره

پارتیشن اداری شیشه ای تکجداره یکی از مهم‌ترین انواع پارتیشن شیشه‌ای موجود در بازار است که تنها از یک لایه شیشه ساخته شده به همین دلیل نیز از قیمت کمتری نسبت به نمونه کارهای مشابه چند لایه برخوردار است.

این پارتیشن یک عایق صوتی و حرارتی خوب محسوب می‌شود و می‌تواند زیبایی محیط را چندین برابر کند. اگر تصمیم به پارتیشن‌‌بندی محیط را دارید توصیه می‌شود قبل از هر گونه اقدام عکس پارتیشن اداری شیشه ای تکجداره را مشاهده کنید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید. سپس نیز برای اطلاع یافتن از قیمت پارتیشن اداری شیشه ای تکجداره با متخصصان فعال در این زمینه تماس بگیرید.

در نهایت اگر تصمیم به خرید پارتیشن اداری شیشه ای تکجداره گرفتید می‌توانید با متخصصان ما مشورت کنید و هدف خود از پارتیشن‌بندی را توضیح دهید تا فرایند ثبت سفارش پارتیشن اداری شیشه ای تکجداره برای شما تکمیل شود.

هنگامی که پارتیشن خریداری شده به دستتان رسید، ضروری است برای نصب پارتیشن اداری شیشه ای تکجداره از متخصصان فعال در این زمینه کمک بگیرید.

 

پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره

پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره یکی دیگر از پارتیشن‌های شیشه‌ای محبوب در بازار است که توانسته محبوبیت بسیار زیادی یابد. به گونه‌ای که افراد بسیاری در سراسر جهان تصمیم به خرید پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره گرفته‌اند. این افراد علاقه‌مند می‌توانند در ابتدا از طریق وب سایت ما عکس پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره را مشاهده کنند و سپس در صورت انتخاب این محصول با متخصصان ما تماس بگیرند. در طی این تماس تلفنی می‌توان از قیمت پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره نیز مطلع شد.

اگر تصمیمتان برای نصب پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره در محیط اداری و تجاری جدی، انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید لازم و ضروری است. پیشنهاد ما به شما در این شرایط ثبت سفارش پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره از متخصصان مجموعه خودمان یا دکوتاپ است تا بهترین و با کیفیت‌ترین پارتیشن‌ برای شما با قیمتی مناسب ساخته شود.

منبع : https://decootop.com/glass-office-partition/

 



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

یکی از بدترین اتفاقاتی که در فصل تابستان ممکن است رخ دهد، در واقع، خرابی کولر گازی می باشد. علاوه بر آن با توجه به گرانی های به وجود آمده در انواع کالا ها و خدمات و همچنین تعمیرات شاید تعمیر کولر گازی کمی ترس داشته باشد از جانب قیمت.

باید بدانید که شرکت تهران سرویس کار برای رفاه حال شما عزیزان حتی با وجود مشکلات گرانی و سختی هایی که مردم به تازگی با آن روبه رو شده اند در حال ارائه خدمات تعمیر کولر گازی با قیمتی منصفانه و گارانتی تعمیر رایگان می باشد.

در ادامه اقدام به معرفی تمامی خدمات تهران سرویس کار در حوزه تعمیر کولر گازی و آموزش تعمیر کولرگازی به شما عزیزان می نماییم. همانطور که پیش تر گفته شد، تهران سرویس کار مدعهی ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیر انواع کولرگازی با بهترین قیمت و تضمین کیفیت کار می باشد. شما می توانید همین حالا برای دریافت خدمات تعمیر کولرگازی خود با شماره های تهران سرویس کار تماس برقرار نموده و علاوه بر دریافت بهترین خدمات تعمیر کولرگازی از سوی ما از راهنمایی های رایگان ما نیز استفاده کنید.

برای تعمیر کولرگازی اقدام کنید

یکی از مهم ترین چیزهایی که در مورد کولر گازی باید در نظر داشته باشید این است که،  به دلیل کار نکردن دستگاه به مدت 5 الی 6 ماه، حتما باید قبل از استفاده از  کولر گازی، از سالم بودن و آن اطمینان حاصل کنید.

از جمله مهم ترین نشانه هایی جزو علائم خرابی کولر گازی می باشد می توانید به مواردی همچون موارد زیر اشاره نمود.

کولر گازی باد گرم میزند

اگر کولر گازی شما باد گرم میزند به معنای آن است که شارژ گاز کولر گازی شما خالی شده. اگر به تازگی کولر گازی را شارژ گاز کرده اید احتمالا مشکل کمپرسور کولر گازی می باشد. از دیگر  دلایل آن وجود مشکل در فیلتر هوا و یا فن کولر گازی نیز می باشد. البته باد گرم کولر گازی می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که در می توانید با تعمیر کولر گازی خود از مشاوره رایگان تهران سرویس کار برای فهمیدن دلیل این مشکل نیز استفاده نمایید.

لوله برگشت کولر گازی برفک می زند

از جمله مهم ترین دلایل برفک زدگی و یخ زدگی کولر گازی، گرفتی لوله های کولر گازی و یا مشکل گاز کولر گازی می باشد.

عدم وجود جریان هوا در کویل کولر گازی نیز می توانید موجب برفک زدگی کولر گازی شود.

سر و صدای کولر گازی

از جمله مهم  ترین دلایل سر و صدای کولر گازی شکستن پره های فن کولر گازی و تراز نبودن آن می باشد. سر و صدای کولر گازی همچنین از دلایل دیگری مانند وجود یک سجم خارجی در کولر گازی و یا شل و لق بودن پایه های کولر گازی می باشد.

شما می توانید پس از بررسی موارد ذکر شده اقدام نمایید و سپس اقدام به روغن کاری موتور کندانسور کولر گازی نمایید. اگر مشکل برطرف نشد در صورت نیاز با تهران  سرویس کار تماس بگیرید.

لیست هزینه تعمیر کولر گازی + اسپلیت | اسفند 1400

عدم هوا دهی کولر گازی

از جمله مواردی که مربوط به عدم هوا دهی کولر گازی می باشد گرفتگی لوله های کولر گازی و خرابی کمپرسور کولر گازی می باشد که در هر صورت نیاز به وجود یک تعمیر کار کولر گازی می باشد.

بوی سوختگی کولر گازی

بوی سوختگی کولر گازی اگر از خود کولر گازی باشد مربوط به نیم سوز شدن و عدم کارکرد درست کمپرسور کولر گازی می باشد و اگر از اپراتور بیرونی کولر گازی باشد مربوط به سوختگی فن آن می باشد که در هر صورت می باست برای تعمیر کولر گازی با تعمیر کار کولر گازی تماس گرفت.

لازم به ذکر است این موارد بالا می تواند با تماس تلفنی با تهران سرویس کار به صورت رایگان بررسی و عیب یابی نیز شود.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از دلالیل هزینه بالای برق اسپیلت ها نسبت به کولرهای آبی به خاطر درست استفاده نکردن از آن است. چرا که قرار گیری دستگاه در جای مناسب و تنظیم درجه دستگاه در هوای گرم باید به گونه استانداردی که دفترچه راهنما تعیین شده است باشد. علاوه بر آن سرویس و تعمیر نکردن کولر گازی های بعد از 6 ماه کار نکردن قطعا باعث افزایش مصرف برق و همچنین بوجود آمدن خرابی خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 12 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

شناخت انواع باتری شارژی و باتری یو پی اس به عنوان باتری های محبوب

در این مقاله به بررسی و مقایسه انواع باتری‌های شارژی و باتری یو پی اس پرداخته‌ایم تا بتوانید درست ترین انتخاب را برای خرید باتری مناسب نیاز خود داشته باشید.

 

در بیشتر مواقع وقتی حرفی از باتری می‌شود بلافاصله به یاد انواع باتری‌های قلمی و نیمه قلمی یا به طور دقیق تر با اندازه های AA و AAA  می‌افتید اما ۳ فرم سیلندری  (Cylindrical)، دکمه‌ای (Button) و کتابی یا بلوکی (Pack) برای باتری وجود دارد.

باتری دکمه‌ای در ابزارهای کوچکی مانند ساعت‌های مچی و ماشین حساب‌های جیبی و چراغ قوه های کوچک کاربرد فراوان دارند. باتری‌های کتابی (۹ ولت) در تجهیزات کنترل از راه دور و  ریموت‌ها و برخی مصارف خاص کاربرد دارند و انواع سیلندری که بیشترین  نوع می‌باشند در طیف وسیعی از تجهیزات الکتریکی از ساعت‌های دیواری و چراغ قوه‌ها گرفته تا انواع پخش‌کننده‌های صوتی و دوربین‌های دیجیتالی و... به کارگرفته می‌شوند. 

باتری یو پی اس

در ابتدا بهتر است درباره باتری  یو پی اس بیشتر بدانید.باتری  یو پی اس برای محافظت از دستگاه ها در زمان قطعی برق طراحی و ساخته شده ،به این صورت که در زمان قطع شدن برق شهری این باتری ها به عنوان تامین کننده برق مورد نیاز دستگاه ها سریعا جایگزین می شوند.باتری های یو پی اس همچنین در زمان نوسانات برق شهری مانع ایجاد نویز و قطع و وصل شدن جریان برق برای دستگاه هایی که تامین کننده آنها است،می شوند.به صورت کلی باتری یو پی اس در این موارد وظیفه تامین انرژی مورد نیاز دستگاه یو پی اس رادارد تا دستگاه های متصل به دستگاه یو پی اس در زمان قطعی و نوسانات برق آسیب نبینند.از جمله کاربرد های  این باتری ها میتوان به استفاده شدن در بیمارستان ها،کارخانه ها و حتی منازل اشاره کرد.در بسیاری از موارد قطع شدن جریان برق باعث آسیب رسیدن به دستگاه ها می شود و این امر حتی در محیط هایی مانند بیمارستان ها بسیار تاثیر گاها غیر قابل جبرانی خواهد داشت.به همین منظور برای استفاده از باتری های یو پی اس باید انواع آن و شرایط نگهداری و رسیدگی و کارکرد های آن را بیشتر شناخت. در ادامه به همین موضوعات خواهیم پرداخت.

 

 

انواع باتری یو پی اس از نظر فنی

از لحاظ فناوری به کار گرفته شده، ۴ گونه اصلی باتری از باتری‌های قابل شارژ وجود دارد:

  1. باتریهای لیتیوم یون  (Li-ion)
  2. باتریهای لیتیوم پلیمر  (Li-pol) 
  3. باتریهای نیکل کادمیوم  (Ni-cd)
  4. باتریهای نیکل متال هیدرید (Ni-mh) 

 باتریهای های نیکل کادمیوم مدت عمر بیشتری نسبت به دیگر باتری‌ها دارند ولی باید قبل از شارژ مجدد باتری‌ها به علت اثر حافظه کاملا تخلیه و سپس مجدد شارژ شوند.

باتریهای های نیکل متال هیدرید نیز همانند باتری‌های های نیکل کادمیوم باید قبل از شارژ مجدد کاملا تخلیه گردند و همچنین برای عدم استفاده از باتری‌ها به مدت طولانی بصورت خالی از شارژ نگهداری شود.

باتریهای های لیتیوم یون می‌بایست با شارژرهای مخصوص شارژ شوند در غیر این صورت احتمال انفجار وجود دارد. همچنین این نوع باتری‌ها بر عکس باتری‌های نیکل کادمیوم و نیکل متال نباید کاملا تخلیه گردند و برای عمر بیشتر باتری‌ باید همیشه در حالت پر و نیمه پر قرار داده شود .

باتریهای های لیتیوم پلیمر نوع بهینه شده لیتیوم یون می‌باشد که هم در مشکل انفجار و هم در سایز و وزن و جریان بهبود یافته است که بیشتر باتری‌های موبایل ها از این نوع می‌باشند. روش نگهداری این نوع نیز همانند لیتیوم یون می‌باشد.

 

روش استفاده از باتری های یو پی اس

طرز صحیح شارژ و تخلیه باتری‌ها بسیار مهم می‌باشد. برای مثال شارژ بیش از اندزه باتری‌های ( Ni-mh) می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به آن‌ها وارد کند. بنابراین از شارژر باتری استفاده کنید که دارای مدار کنترل شارژ می‌باشند. انواع پیشرفته، مجهز به پردازنده کنترلی هستند، ولی مدل‌های ساده‌تر از نوعی تایمر برای قطع خودکار شارژ برخوردارند. درحال حاضر مدل‌هایی از شارژرها (سریع (Fast) یا خیلی سریع  (Ultra Fast)) وارد بازار شده‌اند اما برای محاسبه زمان شارژ فرمول خیلی  آسانی  وجود دارد. کافیست ظرفیت باتری‌ را بر حسب MAh بر توان شارژر با همان واحد تقسیم نمایید و ۲۰ درصد به نتیجه حاصل اضافه کنید تا زمان شارژ بهینه بر حسب ساعت به دست‌ آید. برای مثال زمان لازم برای شارژ یک باتری (Ni-mh) اندازه AA با ظرفیت ۲۰۰۰ آمپر در یک شارژر با توان (۲۰۰ آمپر ) برای همان سایز باتری‌، در حدود ۱۲ H می‌باشد.

البته باتری‌هایی که به تازگی خریداری شده‌اند، به دلیل زمان نسبتاً زیاد نگهداری در شرایط انبار، معمولاً زمان بیشتری برای شارژ لازم دارند و تنها بعد از دو یا سه بار شارژ و تخلیه به حداکثر توان خود می‌رسند.

در بسیاری از شارژرهای موجود در بازار، دو یا چهار کانال شارژ وجود دارد که امکان شارژ همزمان را برای تعدادی باتری فراهم می‌کند و برای هر کانال به صورت مجزا کنترل‌کننده وجود دارد. در مدل‌های ارزان‌تر برای هر دو یا چهار کانال تنها یک کنترل‌کننده وجود دارد که استفاده‌کننده نمی‌تواند یک باتری را به صورت جداگانه شارژ کند.

انواع شارژر باتری های یو پی اس:

یک شارژر کاملا استاندارد می‌بایست باتری‌ها را تا ۱۰۰% ظرفیت اصلی باتری‌ها شارژ نماید. در حالت استاندارد برای باتری‌های ۲۰۰۰ میلی آمپر زمانی حدود ۱۰ ساعت و در حالت شارژ سریع زمانی تقریبی ۵ ساعت و برای شارژر نوع سوم که ۶۰ دقیقه نیاز است.

در شارژر های نوع اول که ساده ترین و آسانترین نوع شارژر موجود در بازار برای باتری شارژی هستند باتری‌ها به یک منبع تغذیه وصل شده و در باتری جریان ایجاد می‌شود و زمان شارژ نیز به صورت دستی و با دخالت کاربر و با جدا کردن باتری‌ از شارژر تعیین می‌شود.

معایب استفاده از این نوع باتری :

جریان عبوری از باتری‌ در لحظات اولیه شارژ بسیار زیادتر از جریان مورد نیاز برای شارژ باتری‌ بوده و بعد از گذشت زمانی اندک در هنگام شارژ جریان شارژ خیلی کمتر از جریان مورد نیاز برای شارژ باتری‌ می‌گردد. این نوع شارژر طول عمر باتری‌ را به شدت کاهش داده و زمان شارژ باتری‌ بسیار زیاد می‌باشد وهمچنین توانایی شارژ بیشتر از ۶۵% ظرفیت باتری‌ را ندارد.

شارژرهای نوع دوم نیز که در بازارها وجود دارد یک منبع جریان می‌باشد که یک جریان ثابت را به باتری‌ اعمال میکند. سیستم سخت افزاری این نوع شارژرها بسیار ساده بوده و گاه با ایجاد یک تایمر روی شارژر در یک زمان مشخصی اعمال جریان را قطع کرده و با استفاده از یک دیود نوری فرایند اتمام شارژ را به کاربر اطلاع می‌دهد.

 

معایب  استفاده از این نوع باتری:

 این نوع شارژرها نیز به دلیل اعمال یک جریان ثابت و تعریف شده توانایی کارکرد با باتری‌های ظرفیت مختلف را ندارند به صورتی که گاه زمان شارژ افزایش یافته و گاه باتری‌ را با جریان خیلی بیشتر از حد مجاز شارژ می‌کند که باعث آسیب رسانی به باتری‌ می‌گردد، مشکل دیگر اعمال ناخواسته گرما و ایجاد دمای بالا و مضر به باتری‌ می‌باشد که پس از شارژ ۶۵ % ادامه شارژ را همراه با گرم شدن باتری‌ ادامه می‌دهد که در صورت ادامه شارژ انرژی اعمالی به صورت گرما به محیط انتقال می‌یابد و عمر باتری‌ را کاهش می دهد و باعث از بین بردن باتری میشود.

 

شرایط نگهداری از باتری یو پی اس

بدون شک شیوه نگهداری از تمام وسایل به طول عمر و کارایی بیشتر آنها می انجامد و چه بسا که در وسایل الکتریکی این عمل بسیار تاثیر گذار تر نیز خواهد بود. در مرحله اول باید حتما باتری های یو پی اس در محیطی خشک و خنک وبه دور از نور خورشید نگهداری شوند ،زیاد بودن دمای محیط و یا حتی کنار وسایل گرمایشی نگه داشتن باتری باعث آسیب رسیدن به باتری و همینطور تاثیر در بلند مدت بر روی آن خواهد داشت.باتری ها در مدت طولانی نباید بلا استفاده باشند و حتما باید چرخه شارژ کردن آنها انجام شود.

منبع: تک تیپ



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری

به طور کلی، سه نوع سیستم مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد:
•سیستم‌های CRM دسکتاپ که روی یک رایانه نصب می‌شوند؛
•سیستم‌های تحت سروِر که یک پایگاه اطلاعاتی مرکزی دارند که بر روی یک سرور قرار می‌گیرد و سپس برای دسترسی و استفاده از اطلاعات باید روی رایانه یا لپ تاپ هر کاربر یک نرم‌افزار مجزا نصب شود؛
•سیستم‌های ابری (Cloud) که توسط یک شرکت ثالث در اختیار کاربران شرکت قرار می‌گیرند و دسترسی به آن‌ها در همه جا از طریق هر دستگاهی که به اینترنت متصل باشد امکان‌پذیر است.
 

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چه قابلیت‌هایی دارد؟

در ادامه، به نقش‌هایی که سیستم‌های CRM در مشتری محوری، مدیریت داده‌های مشتریان و خودکارسازی ایفا می‌کنند و قابلیت‌های مختلف این برنامه‌های نرم‌افزاری اشاره می‌کنیم.
 

1. تقویت استراتژی‌های مشتری محور

اساساً برای استفاده مؤثر از سیستم‌های CRM به استراتژی‌هایی نیاز داریم که مشتری را در رأس همه اموری که انجام می‌دهیم قرار می‌دهند. این استراتژی‌ها نیز به نوبه خود باید بر مبنای اهداف واضح و تعریف دقیقی از تجربه‌های معنادار و هدفمند برای مشتری تنظیم شده باشند.
در واقع، شکل گیری یک تجربه غنی و ارزشمند برای مشتری یکی از اهداف اصلی استفاده از سیستم‌های CRM محسوب می‌شود. هر بار که مشتری به هر نحوی با شرکت شما تماس پیدا می‌کند فرصتی برای شکل گیری یک نگرش مثبت، منفی یا خنثی فراهم می‌شود. پس از مدتی این تجربه‌ها تصویری را در ذهن مشتری شکل می‌دهند که به نوبه خود به شکل گیری یک تصویر کلی و انتزاعی از برند و ارزش‌های آن منجر می‌شود که تغییر آن تقریباً غیرممکن است.
غنا و پرباری تجربه مشتری برای شرکت‌هایی که به مدیریت ارتباط با مشتری بها می‌دهند اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چرا که این‌گونه شرکت‌ها از این واقعیت به خوبی آگاهند که هر تجربه ضعیف و نامطلوبی می‌تواند گامی باشد به سوی از دست دادن مشتری، در حالیکه تجربه‌های خوب باعث تقویت اعتماد و وفاداری خواهند شد.
 

2. متمرکز کردن اطلاعات

نرم افزار سی آر ام همه اطلاعات فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان را در یک جا تجمیع و متمرکز می‌کنند. امروزه در شرایطی که اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌ها اهمیت جمع آوری اطلاعات از مشتریان بالقوه و بالفعل را درک کرده‌اند، دسترسی به اطلاعات در یک پایگاه اطلاعاتی متمرکز به معنی تسهیل، تسریع و افزایش کارآمدی ارتباط با مشتری خواهد بود که به نوبه خود به تقویت مشتری محوری خواهد انجامید.
اما چه اطلاعاتی از طریق سیستم CRM جمع آوری می‌شود؟ از جمله اطلاعاتی که از طریق سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری گردآوری می‌شود می‌توان به شماره‌های تلفن، آدرس و زمان آخرین تماس انجام شده اشاره کرد. این نرم‌افزارها معمولاً گفتگوها را نیز ضبط کرده و تاریخ تماس بعدی برای پیگیری را مشخص و یادآوری می‌کنند. در ادامه، می‌توان با استفاده از این اطلاعات، امور بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان را زیر نظر گرفت و مدیریت و ارزیابی کرد. در نهایت، حاصل این تمرکز، استفاده بهینه از اطلاعات خواهد بود که به نوبه خود به رقم خوردن تجربه‌های بهتر برای مشتری منجر می‌شود.
ضمناً به این نکته نیز باید توجه کرد که از آنجایی که سیستم CRM تمامی اطلاعات ارتباط با مشتری را در یک جا متمرکز می‌کند، شکاف اطلاعاتی بین بخش‌های مختلف کاهش پیدا خواهد کرد و در نتیجه، بخش‌های مختلف شرکت نمی‌توانند یکدیگر را به دلیل عدم ارسال اطلاعات مشتری سرزنش کنند یا تقصیر اشتباهات احتمالی را به گردن هم بیندازند؛ چرا که همگی به اطلاعات یکسانی دسترسی دارند.
 
 

3. خودکارسازی فرآیندهای مرتبط با مشتری

هر شرکتی علاوه بر فرآیندهای کاری خود (یعنی آن دسته از مواردی که باعث اداره بهتر کسب‌وکار می‌شوند؛ مانند بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی) با فرآیندهای مهم دیگری نیز درگیر است که مستلزم تعامل با مشتری هستند (شامل فروش، بازاریابی و خدمات مشتری).
استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری عمدتاً بر روی فرآیندهای دسته دوم تمرکز می‌کنند و از نقطه نظر تأمین نیاز و خواسته مشتری باعث بهبود آن‌ها می‌شوند.
کل فرآیند CRM با یک مشتری راغب یا لید (Lead) آغاز می‌شود؛ یعنی کسی که فکر می‌کنید که می‌توانید چیزی را به او بفروشید. معمولاً این فرد کسی است که یک فرم را در سایت شما پر کرده و اطلاعات تماس خود را در اختیارتان قرار داده است.
با ثبت این شخص در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، نرم‌افزار به طور خودکار وی را وارد فرآیند فروش می‌کند. پس از آن بسیاری از فرآیندهای مرتبط با ارتباط با مشتری به صورت خودکار انجام می‌گیرد؛ به عنوان نمونه، سیستم CRM با توجه به زمان توافق شده برای تماس، انجام تماس مورد نظر را به فروشنده یادآوری خواهد کرد. به علاوه، هر بار که فروشنده یا هر فرد دیگری با مشتری تعامل انجام می‌دهد، خودِ گفتگو و جزئیات آن در سیستم ثبت می‌شود.
به طور خلاصه، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری همه اقدامات مرتبط با مشتری و آنچه که گفته و انجام شده را به طور خودکار زیر نظر می‌گیرد.
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یک منبع غنی از اسناد، تماس‌های تلفنی و ایمیل نیز هست. به محض آغاز یک تعامل با مشتری، فوراً ثبت و ضبط کل فرآیند ارتباط شروع می‌شود و از آنجایی که همه اطلاعات به صورت متمرکز در یک جا ثبت می‌شود، هر یک از کارکنان شرکت که دسترسی‌های لازم را داشته باشد می‌تواند فرآیند کمک به مشتری را ادامه بدهد.
با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانید فرآیندهای مختلف مشتری محور کسب‌وکار و همچنین تعاملات بین این فرآیندها را به دست اتوماسیون بسپارید. البته پُر واضح است که به منظور کسب نتایج مطلوب، هر یک از این فرآیندها به نوبه خود باید به خوبی تعریف شده و کارآمد و کارساز باشند. از جمله این فرآیندها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 

- مدیریت مشتری راغب (Lead)

تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل مستلزم طی یک فرآیند هدفمند و برنامه‌ریزی شده است. به طور خلاصه، ابتدا باید مشتری علاقمند مزبور را پیدا کنید، سپس وارد مرحله صلاحیت سنجی (Qualify) می‌شوید و در مرحله آخر، آن فرد علاقمند را به مشتری تبدیل می‌کنید. طبیعتاً گذر از این مراحل نیازمند مدیریت درست، یکپارچه و هماهنگ است.
منبع مشتریان راغب معمولاً یکسان نیست؛ به عنوان مثال شاید یک مشتری از وب‌سایت، دیگری از یک رویداد یا همایش و دیگری از طریق تماس سرد جذب شده باشد. با توجه به تعداد زیاد کانال‌هایی که از طریق آن‌ها می‌توان مشتری جذب کرد، فرد یا بخشی که مسئولیت ثبت اولیه مشتری در سیستم را بر عهده دارد باید مشخص شود؛ چرا که هدایت مشتری و پیگیری‌های آتی بر پایه همین اطلاعات اولیه صورت می‌پذیرد. در غیاب یک فرآیند تعریف شده و دقیق، چه بسا بخشی از روند ارتباط با مشتری از قلم بیفتد که به نوبه خود به ناامیدی و دلسردی مشتری، کاهش بازده فروش و شکل گیری تجربه‌های نامطلوب منجر می‌شود. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری با هماهنگ و یکپارچه سازی فرآیندهای مشتری محور شرکت، امکان انجام و پیگیری بهتر و مؤثرتر اقدامات، وظایف و اهداف مرتبط با فرآیند فروش، از جذب مشتری بالقوه گرفته تا تبدیل وی به یک مشتری بالفعل را فراهم می‌کنند.

 

- مدیریت ارتباطات

از طریق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، همه اطلاعات مشتری، از جزئیات اطلاعات تماس گرفته تا گفتگوهایی که از طریق شرکت با وی انجام شده در دسترس قرار داشته و قابلیت به‌روزرسانی خواهند داشت.
 

- پشتیبانی مشتریان

ابتدا لازم است که قوانین واضح و دقیقی برای نحوه مدیریت درخواست‌های خدماتی مشتریان وضع شود. با استفاده از این قوانین می‌توان سطح خدمات مورد نیاز، منابع لازم برای حل مشکل مشتری و روش اطلاع رسانی روند رسیدگی به آن مشکل را مشخص کرد. پس از آنکه فرآیند کار و قوانین مورد نیاز تعریف شد، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند اجرای خودکار بسیاری از فرآیندهای مرتبط با پشتیبانی را بر عهده بگیرد. به علاوه در همین حین، تمامی سوابق تماس و تعاملات مختلف با مشتری نیز ثبت می‌شود تا کارکنان بخش خدمات مشتریان با دسترسی به این اطلاعات بتوانند بهتر به مشتری کمک کنند. این به نوبه خود به افزایش رضایتمندی مشتری منجر خواهد شد.
 

4. پیش بینی فروش

گزارش‌های پیش بینی که معمولاً به طور خودکار در سیستم CRM تولید می‌شوند، امکان درک بهتر قیف فروش و آمار و ارقام آن، افزایش دقت صلاحیت سنجی مشتریان راغب و تشخیص میزان نزدیکی یا دوری از اهداف مورد نظر را برای فروشندگان فراهم می‌کنند. مدیران فروش نیز با استفاده از گزارش‌های جامع نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانند کارکنان خود را مدیریت کرده و به آن‌ها انگیزه بدهند.
 

5. امکان تعامل فوری و بدون واسطه بین کارکنان شرکت

قابلیت ارسال پیام فوری که معمولاً در سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری گنجانده می‌شود ابزار مؤثری برای تسریع و آسان سازی ارتباطات بین فردی و پاسخگویی به استعلام‌هایی است که کارکنان بخش‌های مختلف از یکدیگر می‌گیرند. از این طریق، مدیران می‌توانند در جریان آخرین تغییر و تحولات قرار بگیرند و کارکنان نیز امکان دریافت پشتیبانی یا بازخورد سریع را پیدا خواهند کرد. به علاوه، معمولاً امکان ارسال انواع مختلف فایل و محتوا نیز در این سیستم‌ها پیش بینی شده است.
 

6. ارائه آمار در قالب نمودارهای مفهوم

اطلاعاتی که از طریق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری گردآوری می‌شود در یک پنل یا داشبورد جامع و قابل درک در اختیار کاربران سیستم قرار می‌گیرد که با توجه به اولویت‌های هر کاربر، امکان سفارشی سازی را نیز خواهد داشت. به علاوه، بسیاری از این سیستم‌ها به قابلیت یکپارچه سازی با سایر سیستم‌های مدیریت کسب‌وکار، مانند اتوماسیون بازاریابی مجهز شده‌اند که می‌تواند اطلاعات جامع‌تری را در رابطه با مشتری در اختیار کاربر قرار بدهد.


:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

افزایش تولید و عرضه عسل‌های تقلبی در بازار و ضعف نظارت و برخورد قانونی منجر به سردرگمی مردم شده است. شاید همین موضوع منجر به مازاد سالانه حدود20 هزار تُن عسل طبیعی در ایران شده است. از طرفی قیمت عسل های با کیفیت، به دلیل ضعف سیستم‌های نظارتی، بسیار پایین و در سطح قیمت عسل های بی‌کیفیت و تقلبی قیمت گذاری شده است که توجیه اقتصادی این حرفه ارزشمند را برای زنبورداران از بین می‌برد.

علاوه بر این عموم مردم از محصولات زنبور فقط عسل و موم را می شناسند و هیچ شناختی به سایر آورده‌های فوق‌العاده ارزشمند زنبور عسل از جمله گرده گل، ژل رویال و بره موم ندارند. کمبود اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی در مورد خواص غذایی و دارویی تمام آورده های زنبور عسل بسیار در این صنعت احساس می شود. برای مثال بسیاری از مردم با خواص یا قیمت گرده گل آشنا نیستند.

برندهایی همچون عسل سفیدانه با حضور پر رنگ در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و ... در تلاشند تا اطلاع‌رسانی خوبی در جهت کم‌رنگ ساختن تلاش متقلبان در این بازار داشته باشند. مردم نمی‌توانند به دلیل بی‌اعتمادی به بازار، خود را از مصرف این خوراکی ارزشمند و بهره‌مندی از خواص بی‌نظیرش محروم کنند. تنها راه مطمئنِ خرید عسل طبیعی برای مردم این است که اطلاعات خود را افزایش دهند و با آگاهی اقدام به خرید کنند.

راهنمای کامل خرید عسل طبیعی

زنبور عسل تنها موجودی است که غذایی قابل مصرف برای انسان تولید می‌کند که خواص فوق‌العاده آن در طب سنتی و جدید به اثبات رسیده است. شاید خرید عسل طبیعی دشوار بنظر برسد اما فقط به این دلیل که نمیتوانید عسل طبیعی را از تقلبی تشخیص دهید نباید خودتان را از مصرف آن محروم کنید. تنها راه مطمئنِ خرید عسل طبیعی این است که اطلاعات خود را افزایش دهید و با آگاهی اقدام به خرید کنید.

از فروشنده برگه آزمایش عسل و در صورت امکان ضمانت‌نامه بخواهید. برندهایی همچون سفیدانه انواع عسل طبیعی خود را سالانه آزمایش و ضمانت اصالت محصول را به همراه سفارش ارسال می‌کنند. اگر مصرف عسلِ شما بالاست می توانید سالانه نمونه‌ای از عسل خریداری شده را با هزینه خودتان به آزمایشگاه های معتبر ببرید. بدین ترتیب از حفظ کیفیت محصولات فروشنده اطمینان حاصل می‌کنید. البته این کار زمانی بصرفه است که شما به یک فروشنده اعتماد کرده باشید و همواره عسل مورد نیاز را از یک برند خریداری کنید. بدین ترتیب، ارزیابی شما راحت‌تر و کم هزینه‌تر خواهد بود.

۱- افزایش اطلاعات قبل از خرید عسل

قبل از خرید عسل طبیعی به سایت‌های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و اطلاعات خود را در مورد روش‌های صحیح تشخیص عسل طبیعی افزایش دهید. باورهای نادرست را بشناسید، به راحتی تحت تاثیر ارزیابی‌های سطحی قرار نگیرید و به شایعات توجهی نکنید. به فروشگاه های معتبر و ترجیحاٌ تخصصی در فروش عسل طبیعی مراجعه کنید. سابقه و میزان فعالیت فروشنده را بررسی کنید.

image_a96a21e8e05a1a2b196a12367c4b069269c9f18f

۲- بررسی اطلاعات لیبل هنگام خرید عسل

لیبلی که روی محصول چسبیده است را چک کنید و پروانه بهداشت و شماره نظارت زنبوردار را پیدا کنید. قیمت را بررسی کنید و در نظر داشته باشید گران بودن آن دال بر کیفیتش نیست. قیمت عسل طبیعی نه خیلی گران و نه خیلی ارزان است. قیمت عسل طبیعی هر ساله توسط اتحادیه زنبورداران اعلام می شود. اگرچه قیمت اعلام شده خیلی پوشش هزینه های زنبورداران را نمی دهد و برخی زنبورداران مجبورند قیمتی بالاتر برای محصولات خود تعیین کنند.

می توانید به برندهایی که عسل را بر اساس نوع گیاه، محل برداشت و خواصش دسته بندی کرده اند بیشتر اعتماد کنید. پیشنهاد می کنیم از خرید ظروفی که صرفا نام «عسل طبیعی» روی آن قید شده است خودداری کنید. به دنبال نام گیاهی که عسل از شهد آن حاصل شده است باشید. نام هایی همچون عسل آویشن، عسل کنار، عسل گون و ... . بخاطر داشته باشید عسل های طبیعی ایران تنوع زیاد و خواص درمانی منحصر به فردی دارند. عسل خامه ای نیز از محصولات جدیدی است که به تدریج جای خود را در بازار عسل باز می کند.

۳- درخواست از فروشنده هنگام خرید عسل طبیعی

عسل خام را بشناسید و از فروشنده بخواهید عسل خام به شما معرفی کند. این نوع عسل‌ها کدر هستند و در انواع روشنِ آن می‌توانید ذرات ریز گرده گل را مشاهده کنید. این نکته را فراموش نکنید عسل خام زودتر از عسلِ خالص رُس می‌کند (شکرک می زند)

از فروشنده بخواهید که امکانِ تست عسل را فراهم کند. بدین ترتیب هنگام خرید عسل می‌تواند از حس بویایی و چشایی خود استفاده کنید. افرادی که دارای تجربه مصرف عسل‌های مختلف هستند قادرند از روی طعم و عطر آن، طبیعی بودنش را تشخیص دهند. این تشخیص نسبی است و معمولا بسته به میزان تجربه فرد بیش از 70% صحیح است. به طور کلی عسل طبیعی عطر و طعم گیاهی را دارد که از آن حاصل شده است. عطر و مزه­ آن شبیه اِسانس‌هایی که به وفور در محصولات صنعتی حس می‌شوند نیست. برای تشخیص طبیعی بودن عسل می‌توانید تا حد زیادی به ذائقه خود اعتماد کنید.

شما حق دارید برای خرید عسل طبیعی برگه آزمایش بخواهید. فروشندگانی که نسبت به کیفیت محصولات خود اطمینان داشته باشند حتما برگه آزمایش را در اختیار شما قرار می‌دهند.

۴- از چه کسی عسل نخریم؟

از خرید عسل‌های صنعتی که در فروشگاه‌های بزرگ و سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شوند اجتناب کنید. با این کار علاوه بر حفظ سلامتی خود از زنبورداران حمایت و به بقای زنبورها که در تولید یک سوم محصولات کشاورزی سهیم هستند کمک کرده‌اید.

این نکته را آویزه گوش خود کنید و از خرید عسل از فروشندگانی که محصول خود را در معرض نور مستقیم خورشید گذاشته‌اند (مانند دوره گردها) جدا خودداری کنید. چراکه نحوه نگهداری عسل مستقیما روی خواص آن تاثیر می گذارد و کاملا روشن است که این فروشندگان یا برای محصول خود ارزش قائل نیستند و یا محصولشان طبیعی نیست که این روش را پیش گرفته اند.

منبع : https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/986036-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 1 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

افزایش فالوور اینستاگرام:

در بیشتر مواقع هنگامی که کاربران به یک پیج اینستاگرام نگاه می کنند . نسبت به تعداد فالوورهای این پیج تصمیم می گیرند که این کاربر اینستاگرام را فالو کنند یا فالو نکنند .

از افرادی که برای افزایش فالوور اینستاگرام خود قسط به خرید فالوور اینستاگرام از فالور بگیر اینستاگرام می کنند . می توانیم به سیاستمداران ، افراد مشهور ، برندهای متفاوت ، اینفلوئنسرها اشاره کرد . این افراد برای افزایش فالوور اینستاگرام خود ، خرید فالوور اینستاگرام انجام می دهند . چون این کار صددرصد برای آنها سود برانگیز خواهد بود .

برای مثال اگر شما دارای یک برند باشید با افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام می توانید فروش برند خود را تا حد باورنکردنی بالا ببرید . حتی شما می توانید به عنوان یک اینفلوئنسر فعالیت داشته باشید و با خرید فالوور اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام خود به همکاری با برندهای معروف و قوی فکر کنید .

افزایش فالوور اینستاگرام باعث باعث می شود تا شما توانایی ورود به بازار بزرگ جهان را داشته باشید . و به موفقیت در کوتاه ترین زمان دست پیدا کنید . گاهی اوقات ممکن است فکر کنید مشهور شدن و دست پیدا کردن به موفقیت سخت است در صورتی که اگر خرید فالوور اینستاگرام انجام دهید . مشهور شدن را می توانید در چند کلیک خلاصه کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام دقیقا همان موردی است که باعث می شود هرکسی بتواند خوشحال شود زیرا توانسته خود را با چند کلیک در راستای افزایش فالوور اینستاگرام در معرض دید و توجه دیگران قرار دهد .

تفاوت سایت های خرید فالوور اینستاگرام:

سایت های خرید فالوور اینستاگرام یا همان فالوورگیر اینستاگرام می توانند خدماتی قبیل :

خرید فالوور اینستاگرام ( خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام کاربران جز خدمات تمامی سایت های خرید فالوور اینستاگرام است .)

خرید لایک اینستاگرام ( بیشتر سایت های خرید فالوور اینستاگرام ارائه دهنده خدمات خرید لایک اینستاگرام نیز هستند . برخی از آنها پکیج خرید لایک اینستاگرام خودکار ارائه میدهند . و برخی دیگر پکیج خرید لایک اینستاگرام برای هر پست جدا ارائه میدهند . )

خرید بازدید اینستاگرام  ( خرید بازدید برای پست های اینستاگرام ، خرید بازدید برای استوری اینستاگرام ، خرید بازدید برای پست های ویدیویی )

تبلیغات اینستاگرام (تبلیغات استوری اینستاگرام ، تبلیغات پست اینستاگرام ، تبلیغات پرومشن اینستاگرام ، تبلیغات عکس ، تبلیغات چندتایی ، تبلیغات ویدیویی )

سایت های خرید فالوور اینستاگرام در نوع ارائه خدمات باهم تفاوت بسیاری دارند . اما شما با انتخاب یک سایت خرید فالوور اینستاگرام خوب برای افزایش فالوور اینستاگرام می توانید از تمامی خدمات گفته شده بهره ببرید .

تفاوت دیگری که سایت های خرید فالوور اینستاگرام یا همان فالوورگیر اینستاگرام با یک دیگر دارند در ارائه نوع فالوورها هست . برخی از فالوورگیر اینستاگرام ارائه دهنده فالوورهای فیک هستند . که این نوع باعث زیان بالایی به پیج شما می شود . اما برخی دیگر از سایت های خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام شما در پکیج های خود ارائه دهنده فالوورهای واقعی و همچنین فالوورهای ایرانی هستند . که پیشرفت شما را رقم میزنند .



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

 

مهمترین فعالیت کلینیک رویان چیست ؟

از جمله مهم ترین فعالیت های کلینیک تخصصی رویان، انجام عمل لیپوساکشن برای نواحی مختلف بدن است. بسیاری از افراد مشهور برای داشتن اندامی زیبا به این کلینیک مراجعه کرده و خدمات زیبایی مورد نیاز خود را دریافت نموده اند. کادر پزشکی باتجربه و ماهر و دستگاه های با پیشرفته ترین فناوری مهم ترین قابلیت های این کلینیک برای انجام عمل لیپوساکشن به حساب می آید.

با توجه به آنچه که در بالا در مورد روش های لیپوماتیک و لیپوست توضیح داده شد، بهتر است بدانید که کلینیک تخصصی رویان، بهترین مجری در زمینه انجام این دو روش لیپوساکشن به حساب می آید. بنابراین با کمی دقت و تحقیق متوجه خواهید شد که اگر بخواهید جراحی زیبایی لیپوساکشن خود را تحت نظر یک پزشک معتبر و ماهر و در یک محیط بسیار مجهز انجام دهید، اولین و بهترین مورد انتخابی برای شما کلینیک جراحی رویان خواهد بود.

برگزاری جلسه مشاوره اولیه با یک پزشک حاذق این امکان را برای شما فراهم می کند تا از نظر شرایط مختلف مورد بررسی قرار گیرید. انجام برخی آزمایش های اولیه، پرس و جو در مورد داروهای مخصوص و یا مکمل های غذایی که در حال حاضر و یا از قبل مصرف می کنید، مصرف سیگار و یا احتمالا مشروبات الکلی، بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی و نارسایی های کلیوی از جمله مواردی است که باید توسط پزشکتان مورد توجه قرار گیرد. هر چه تجربه پزشک در مورد جراحی های لیپوساکشن بیشتر باشد، پیش بینی ها و دستوالعمل های وی قبل از عمل برای کاهش عوارض بعد از عمل و بهبود سریع تر، دقیق تر و کامل تر خواهد بود. کلینیک تخصصی رویان این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید مشاوره ای دقیق با یک پزشک حاذق و باتجربه، برای بررسی وضعیت کاندیداتوری خود داشته باشید.

پس از عمل لیپوساکشن در هر یک از نواحی یاد شده، لازم است که وضعیت شما به طور مرتب در بازه های زمانی مشخص توسط پزشکتان چک شود. در کلینیک تخصصی رویان، پیگیری وضعیت بیمار، کمک می کند تا از هر گونه آسیب و عارضه احتمالی پس از جراحی لیپوساکشن جلوگیری به عمل آید.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

کار در ارتفاع  با دسترسی طناب

کار در ارتفاع  با دسترسی طناب و بدون داربست چیست ؟

هر فعالیتی در ارتفاع بیشتر از 2.1 متر انجام شود و با دسترسی طناب صورت بگیرد کاردرارتفاع نام میگیرد مانند نماشویی با طناب و پیچ و رولپلاک نما . زیرا در این کارها  که باید روی سطح انجام شود دسترسی به آنها امکان پذیر نمی باشد و راهی به جز دسترسی طناب نمی ماند . البته استفاده از داربست برای کاردرارتفاع نیز وجود دارد . اما به دلیل قیمت بسیار بالا و خطرات بسیار نسبت به دسترسی طناب در رده پایین تری قرار می گیرد .

 از خدمات  کاردرارتفاع می توان به دسته های خدمات نما روی داربست ، خدمات با طناب ، و روش های دیگر مثل روش هایی که از نردبان ، جرثقیل ، کلایمر استفاده می کنند ، تقسیم بندی می شود . در  روش هایی که برای کار در ارتفاع  در نظر گرفته می شود . استفاده از کلایمر بسیار خطرناک تر است . زیرا بار های بسیار سنگین را جابه جا می کند .

انجام این کار بسیار سخت می باشد . با اینکه وسعت انجام این کاردرارتفاع و دسترسی طناب در ایران با رشد سریعی روبه رو شده است اما افراد کمی پیدا می شوند که قادر به دسترسی طناب و انجام  کار در ارتفاع  باشند . زیرا این کار با سختی بسیاری روبه رو است . و تنها افرادی می توانند کاردرارتفاع را انجام بدهند که بسیار نترس و شجاع باشند .

همچنین این افراد باید در کار های فنی و خدماتی دارای مهارت و هنر بالایی باشند . زیرا کاردرارتفاع تنها مختص به یک ساختمان نیست . بلکه  کار در ارتفاع  و دسترسی طناب  می تواند در صنایع هوایی و دریایی هم مورد استفاده قرار میگیرد .

 

لوازم کار در ارتفاع  با دسترسی طناب :

امروزه با پیشرفت فناوری لوازم و وسایل زیادی برای کاردرارتفاع در نظر گرفته شده است .

نکته مورد نظر در انتخاب لوازم کاردرارتفاع این است که متاسفانه لوازمی که ایران برای این کاردرارتفاع با دسترسی طناب  تولید می کند . دارای اطمینان برای کاردرارتفاع های بلند نیستند . به همین دلیل با وجود اینکه قیمت لوازم فرانسوی کار در ارتفاع  بسیار گران است . اما پیشنهاد می شود . که از لوازم فرانسوی برای کاردرارتفاع استفاده کرد . زیرا بسیار ایمن تر و بهتر طراحی شده اند .

برای نمونه می توان به مارک هارنس البرز اشاره کرد که به تولید لوازم و ابزار کاردرارتفاع با دسترسی طناب می پردازد . این مارک به تازگی وارد بازار کاردرارتفاع شده است . اما لوازمی که تولید می کند غیر استاندارد است . و برای دسترسی طناب  طبق اصول خاصی ساخته نشده است .

از نمونه کار های فرانسوی که خود را در کار در ارتفاع  با دسترسی طناب ثابت کرده است . می توان به طناب مارک شانت اشاره کرد که لوازم خود را در حوزه کاردرارتفاع با دسترسی طناب بسیار ایمن و عالی طراحی  و به بازار عرضه کرده است  .

محیط های کاردرارتفاع :

  •  کاردرارتفاع در محیط های صنعتی
  •  کاردرارتفاع در محیط های شهری
  •  کاردرارتفاع در صخره ها و طبیعت

1 ــ راپل با  استفاده از دسترسی طناب در محیط های صنعتی :

محیط های صنعتی را می توان محیط های مانند نفت ، گاز ، پترو شیمی ، صنایع فراساحل ، دکل های نفتی ، شرکت های کشتی سازی ، کارخانه جات ، توربین های بادی و… دانست .

انواع خدمات کار در ارتفاع ( راپل)  با دسترسی طناب در صنعت :

·      انجام بازرسی های دوره ای

·      انجام انواع تعمیرات و نگهداری های سازه های دریایی

·      انجام بازرسی دکل ها ئ توربین های بادی

·      انجام زنگ زدایی

·      رنگ آمیزی

·      آلودگی زدایی در سازه های بلند

·      شست و شوی سازه ها

·      راپل کاری

·      مقاوم سازی

·      پیچ ورولپلاک

·      جوشکاری

·      برشکاری

·      مونتاژ

·      نورپردازی

·      ترمیم و تعویض نور در کارخانه جات

·      انواع بازرسی در صنایع ( نفتی و غیر نفتی ) به صورت غیر مخرب

·      انوام بازرسی برای کشتی ها ( ضخامت سنج ، رنگ ، پوشش و … )

·      اصلاح سازه های ساحلی غیر ساحلی

 

2 ــ کار در ارتفاع  با دسترسی طناب در محیط های شهری :

بیشترین خدماتی که در شهر ها برای کاردرارتفاع با دسترسی طناب انجام می شود .  نماشویی با طناب است . اما می توان گفت به دلیل نا ایمن بودن داربست از کاردرارتفاع با دسترسی طناب استفاده می شود . تا بتوان فعالیت های بسیاری در حوزه ساختمان ها انجام داد .

خدمات کاردرارتفاع با دسترسی طناب در سطح شهر:

·      نماشویی با طناب ( نماهای شیشه ای ، کامپوزیتی ، سنگی ، سیمانی ، آجری )

·      پیچ و رولپلاک نما

·      مقاوم سازی و محکم سازی سنگ نما

·      نصب نما ساختمان

·      نصب انواع شیشه درنما

·      بازرسی سازه های ساختمانی

·      نقاشی نمای ساختمان

·      نورپردازی ساختمان ها

·      نصب تابلو ها و بنرها

·      نورپردازی سازه های شهری

·      تعمیر لوله آب بدون داربست

·      بستن درز انقطاع

·      راپل کاری

·      شستشوی نمای آبری

 

 

3 ــ کار در ارتفاع  با دسترسی طناب در محیط های طبیعت و صخره ای :

درباره کاردرارتفاع با دسترسی طناب در این حوزه می توان گفت در کوهستان ها صخره ها را گاهی اوقات می توان مشکل ساز دانست . به صورتی که خیلی کم می توان صخره ای را پیدا کرد که بتوان راحت از آن بالا رفت و به آن دسترسی پیدا کرد . ایمن ساختن این صخره ها توسط افراد متخصص که بانام تکنسین های دسترسی با طناب شناخته شده اند . انجام می شود . زیرا در صخره ها می توان مشکلاتی نظیر ریزش کوه و ریزش سنگ ریزه ها در جاده یا در مخازن پشت سدها به وجود بیاید .

البته این نکته هم می توان در نظر گرفت که در برخی از موارد کاردرارتفاع با دسترسی طناب در این مکان ها برای هرس درختان و نگهداری درختان استفاده می شود .



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

تکنیک رمان پلیسی

 

بعد از انتشار نوشته‎ای کوتاه درباره سرگذشت ترجمه آثار پلیسی جنایی و سیاهه صد اثر برتر در این گونه‎ی ادبی این دومین مطلب از سری مطالبی‎ست که تحت عنوان «پرونده ادبیات پلیسی و جنایی» در «مد و مه» منتشرمی‎شود. پرونده‎ای به مناسبت رویکرد تازه‎ای که به ادبیات پلیسی جنایی در حوزه‎ی نشر پ، ر این روزها شاهد هستیم. نکته نجاست که پس از قریب به سه دهه رحوت و سستی در ترجمه و انتشار آثار پلیسی جنایی که باعث شده بود که به ندرت ناشری تمایلی به انتشار متداوم چنین آثاری داشته باشد، خوشبختانه در یکی دوسال اخیر شاهد یک رسد کمی(و در عین حال تا اندازه‎ای کیفی) انتشار عناوین مختلفی در این زمینه بوده‎ایم و ناشران متعددی هم در مجموعه‎ایی با نام‎های گوناگون به چاپ رمانهای پلیسی جنایی ارزشمند پرداخته‎اند. اگر دربازار کتاب عرضه را بر اساس و مبتای تقاضا ارزیابی کنیم، این رونق را باید پای علاقه ای بگذاریم که مخاطبان و مردم به دانلود رمان پلیسی نشان می‎دهند.

پس با این ضرورت ماهم به سراغ ادبیات پلیسی جنایی می‎رویم که متاسفانه مطالب جدی درباره آنها کمتر نوشته شده. ما در این پرونده که به تدریج در لابلای مطالب روتین «مد و مه» ارائه می‎کنیم، علاوه بر نوشته‎هایی تازه گلچینی از مطالب ارزشمندی هم که پیشتر منتشر شده به خوانندگان علاقمند عرضه خواهیم کرد. دوستانی که علاقمند به این پرونده هستند می‎توانند از طریق برچسب‎های انتهای مطالب و با کلیک کردن روی «پرونده ادبیات پلیسی جنایی» کلیه مطالب این پرونده را یکجا روی صفحه اصلی مشاهده کنند.

مفاله زیر که به تکنیک در رمان پلیسی می‎پردازد برگرفته از کتاب «الفبا» شماره ۲ از صفحه ۱۷۶ تا ۱۸۰ است که در سال ۱۳۵۲ توسط نشر امر کبیر و به  همت غلامحسین ساعدی منتشر شده است.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

 

این روزها که تب کرونا داغ شده است مردم با نگرانی در تب و تاب خرید محصولات مراقبتی هستند تا از گزند این بیماری خطرناک در امان مانده و به راحتی محصولات اصل و غیر تقلبی را با ساده ترین روش تهیه کنند

متاسفانه این روزها بازار محصولات مرتبط با تندرستی و کرونا بسیار داغ شده و مردم عزیزمان سردرگم شده‌اند که از کدام شرکت محصولات پزشکی بخرند و محصول کدام شرکت اصل است. فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی سدان (سدان مد) با 10 سال سابقه فعالیت آنلاین راه‌حل کلیدی این مساله شده و خیال خیلی‌ها را راحت کرده است.

این روزها با گسترش فناوری‌های نوین، استفاده و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بسیار مرسوم شده است ولی با این حال یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم در خرید از فروشگاه‌های آنلاین تخصصی که اطلاعات چندانی در رابطه با آن محصولات ندارند این است که اعتبار واقعی از آن فروشگاه است و کدامیک محصولات اصل و واقعی را عرضه می‌کند.

 

مخصوصا این روزها که تب کرونا داغ شده است و مردم با نگرانی هرچه بیشتر در تب و تاب خرید محصولات مراقبتی هستند که بتوانند از گزند این بیماری خطرناک در امان مانده و به راحتی محصولات مراقبتی اصل و غیر تقلبی را با ساده‌ترین روش‌ها تهیه کنند.

 

معمولا این فروشگاه‌های اینترنتی محصولات متنوعی را برای فروش به نمایش می‌گذارند و برخی دیگر تنها به فروش محصولات خاص و یا برندهای خاصی می‌پردازند. همچنین برخی از آن‌ها محصولات صرفا اصل و برخی دیگر با کمی شیطنت‌های ریز، محصولات غیر معتبر هم بدرقه دستان خریداران می‌کنند.

 

اولین قدم برای اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی کاملا تخصصی این است که بدانیم در پشت یک فروشگاه اینترنتی، یک کسب و کار فیزیکی و یا یک شرکت تجاری وجود دارد که با گسترش فعالیت‌های خود به صورت فروشگاه اینترنتی، تلاش می‌کند تا مشتریان بیشتری را جذب کرده و خدمات بهتر و راحت‌تری را به ایشان ارائه کند.

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی نیز یکی از انواع فروشگاه‌های اینترنتی است که امروزه خرید و فروش لوازم مصرفی پزشکی و تجهیزات پزشکی تخصصی و عمومی را برای عموم مصرف کنندگان خانگی و یا مراکز درمانی از کوچک تا بزرگ تسهیل کرده است.

 

یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی می‌تواند مزیت‌های زیادی برای فروشندگان و خریداران داشته باشد. به این معنا که یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند با جلب مخاطبین بیشتر باعث رونق کسب و کار توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی شده و از سویی دیگر می‌تواند موجب تسهیل در خرید برای خریداران لوازم مصرفی پزشکی اعم از عموم مردم و یا مراکز درمانی شود.

 

در مرحله بعد باید نگاهی به تاییدیه‌های سایت فروش تجهیزات و لوازم پزشکی انداخت و باز هم دوباره کمی درباره آن تحقیق کرد و سرانجام اقدام به خرید کرد.

 

همچنین خریداران لوازم پزشکی همچون بیمارستان‌ها، مراکز درمانی عمومی و خصوصی، مطب‌ها و یا حتی عموم مردم می‌توانند برای اطمینان از خرید خود، به قسمت درباره ما فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سدان مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در خصوص سابقه‌ی فعالیت‌های شرکت و نوع ارائه‌ی خدمات آن کسب کنند و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید از آن فروشگاه کنند.

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سدان

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سدان با سابقه‌ی 15 سال فعالیت در زمینه‌ی تجهیزات و لوازم پزشکی که در سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی نیز به ثبت رسیده است؛ با دارا بودن برندهای مختلف کالاهای پزشکی این امکان را برای شما ایجاد کرده تا خریدی آسان و بسیار مطمئن را تجربه کنید.

 

همچنین این فروشگاه با دریافت نمایندگی از برندهای مختلف تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی، امداد و نجات و زیبایی، امکان مقایسه‌ی کالاهای مختلف را برای شما به وجود آورده است. شما می‌توانید به راحتی با تماشای تصاویر که دقیقا از همان محصول مورد نظر تهیه شده است، با کیفیت محصولات و ویژگی‌های ذکر شده برای هر محصول در قسمت مربوط به همان محصول، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

این شرکت همچنین راه‌های ارتباطی مختلفی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده تا شما بتوانید به راحتی با دریافت مشاوره از کادر فنی و کارآزموده، پس از برطرف نمودن سوالات خود، اقدام به خرید کنید.

 

علاوه بر این، روش‌های مختلف پرداخت این شرکت اعم از پرداخت از طریق درگاه اینترنتی، پرداخت پس از تحویل کالا و یا حتی کارت به کارت به حساب شرکت، نیز از دیگر ویژگی‌های استفاده از این فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی است که در این برهه که همگی درگیر فرار از بیماری کرونا هستند، جهت ارتباط کمتر خریدار و فروشگاه ترجیح بر این است که پرداخت نقدی درب منزل و همچنین خرید حضوری از فروشگاه فیزیکی از این میان برداشته شود که همین بنمایه به وجود آمدن فروشگاه‌های آنلاین است.

 

روش‌های ارسال متنوع و انتخابی و نیز ارسال رایگان برای تمامی کشور برای خریدهایی با سقف مشخص نیز از دیگر امکاناتی است که این فروشگاه برای آسایش هرچه بیشتر مشتریان خود فراهم کرده است.

 

بنابراین این فروشگاه با دارا بودن تمامی ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی معتبر، می‌تواند بهترین گزینه برای خرید تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی شما باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلاب همان منهول هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب وپکیجهایتصفیهفاضلاب نصب شده و برای دسترسی و زهکشی خطوط فاضلاب استفاده می شود. منهول فاضلاب اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته شده می شود اما جنس های مختلف دیگری نیز برای ساخت منهول فاضلاب استفاده می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتنی و آجری نیز استفاده می شود اما این نوع منهولفاضلاب محبوبیت خود را در دنیای امروز و با رشد فناوری های جدید تولید منهول فاضلاب از دست داده اند و پیمانکاران و مجریان طرح های انتقال فاضلاب به استفاده بیشتر از منهول های پلی اتیلن روی آورده اند.

 

منهول فاضلابی پلی اتیلن

در شبکه انتقال فاضلاب برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب و برای ایجاد مسیر‌های مختلف در زیرساختفاضلابی و در سیستم مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل زیرسطحی از منهول پلی اتیلن استفاده می شود. منهول های پلی اتیلن تولید شده در دو نوع سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

برای بکارگیری هر یک از این  منهول ها می توانید از تیمکارشناسیشرکتاوژنمشاوره دریافت کنید. شرکت اوژن طراحی، تولید کننده و تامین کننده انواع منهول، منهول پلی اتیلنی، منهول بتنی پیش ساخته بوده و پیاده سازی و راه اندازی آن را با کیفیت بالا انجام می دهد. تا به امروز پیاده سازی منهول پلی اتیلن در شرکت های گاز و نفتی، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سایت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

انواع تابلوسازی را نام ببرید ؟

  1. تابلو چلنيوم : از يكي از معروفترين و پركاربردترين و پرتقاضا ترين نوع تابلوهاي حال حاضر تابلوهاي چلنيوم مي باشد. در تابلوهاي چلنبوم حروف به شكل برجسته ساخته مي شوند و در آنها نور كار مي شود و مي توانند روي هر سطحي قرار بگيرند و نماي زيبايي را ايجاد كنند. اين حروف از يك سطح پلاستيكي با رنگ دلخواه و لايه اي چلنيوم با قابليت انتخاب رنگ ( نقرهاي، طلايي، مشكي و سفيد) در محيط آن تشكيل مي شوند. در اين نوع تابلو مي توان زير حروف يك نور اضافه هم قرار داد تا باعث بهتر ديده شدن و جذاب تر شدن تابلو مي شود.
  2. تابلوهاي پلاستيكي: در اين نوع تابلو سازي هم همانند تابلوهاي چلنيوم از حروف برجسته استفاده مي شود با اين تفاوت كه براي ساخت حروف از لبه چلنيوم استفاده نمي شود و كل حروف از پلاستيك ساخته مي شوند كه اين كار باعث روشنايي بيشتر تابلو و نوراني تر شدن حروف مي شود. البته اين نكته را هم بايد در نظر گرفت كه اين امر خوانايي حروف را زماني كه از كنار به آنها نگاه مي كنيد كاهش مي دهد. در اين نوع تابلو برخلاف حروف چلنيوم مي توانيد هر رنگي را براي لبه كار حتي برخلاف رنگ حروف انتخاب كنيد. براي زير سازي تابلو هم مي تواند از هر متريالي استفاده كرد.
  3. تابلوهاي فلزي: اين نوع تابلو سازي هم باز هم مبتني بر ساخت حروف به صورت برجسته هستند به مانند حروف برجسته چلنيوم و پلاستيك با اين تفاوت كه در اين حالت حروف نمي توانند از خود نور را عبور دهند و كاملا از فلز ساخته مي شوند. در اين نوع حروف به دليل فلزي بودن حروف براي نصب آنها بر روي سطح از پايه هايي استفاده مي شود كه به سطح پيچ مي شوند. اين پايه ها فاصله اي را ايجاد مي كنند كه مي توان از اين فضا براي قرار دادن لامپ هاي LED و نوردهي استفاده كرد. اگر نمي خواهيد نور دهي داشته باشيد و اين فاصله هم براي شما ناخوشايند است مي توان از حروف فيزي نر و ماده استفاده كرد تا حروف كاملا روي سطح قرار بگيرند.
  4. تابلوهاي رينگي:  اين نوع از تابلو سازي نيز با استفاده از حروف برجسته انجام مي گيرد. در اين مدل از تابلو حروف تركيبي از پلاستيك و فلز هستند. بدين صورت كه همانند حروف فلزي حروف از فلز ساخته مي شوند ولي يك لايه پلاستيك هم نيز در حروف كار مي شود كه باعث ايجاد فضا براي عبور نور مي شود. به اين صورت شما هم زيبايي كار فلزي را در كارتان خواهيد داشت و هم زيبايي و روشنايي رنگ را. اين تابلو يك تابلو خاص به حساب مي آيد و بسيار شكيل و زيبا خواهد بود. همچنين شما مي توانيد نور دهي را از زير حروف هم داشته باشيد و يا از حالت نر و مادگي استفاده كنيد و فاصله زير حروف را پوشش دهيد. در اين نوع حروف مي توانيد علاوه بر اينها از يك لايه پلاستيك در قسمت زير حروف استفاده كنيد كه باعث مي شود تا نوري كه از زير حروف ساطع مي شود بسيار زيباتر و چشم نوازتر باشد.
  5. تابلوهاي ال اي دي (LED) ثابت: اين تابلوها با چراغ هاي كوچك LED ساخته مي شوند و هر طرحي روي آنها قابل اجراست و تنوع رنگ زيادي را دارا هستند. در اين نوع از تابلو سازي مي توان از ۲ تا ۸ مدل رقص نور روي LED ها نصب كرد و يا از LED هاي RGB استفاده كرد. اين نوع تابلوها داراي جذابيت و زيبايي مناسبي هستند.
  6. تابلوهاي ال اي دي (LED) روان: تابلوهاي LED روان در ۲ مدل تكرنگ و مولتي كالر (تلويزيوني) عرضه مي شوند. در راستاي اين نوع از تابلو سازي مي توان هر طرح و نوشته اي را به تعداد نا محدود با افكت هاي زيباي گرافيكي به نمايش گذاشت. در تابلو هاي تك رنگ زمينه كار به رنگ مشكي (توسط LED هاي خاموش ) و متون و نقش ها به رنگ انتخابي شما ديده مي شوند. در تابلوهاي مولتي كالر اما شما شما يك تلويزين كامل در اختيار داريد كه مي توانيد هر تصوير فيلو و طرحي را به نمايش بگذاريد.
  7. تابلو هاي كوچك و راهنماي حكي: اين تابلوهاي تابلو هاي كوچكي هستند كه روي ديوار نصب مي شوند و به عنوان تابلوهاي راهنما استفاده مي شوند. در ساخت اين تابلوها از شيشه به عنوان و زمينه اصلي و قاب از جنس پلكس براي قراردادن نوار هاي LED استفاده مي شود و متن مورد نظر روي آن حك مي شود. براي نوردهي هرچه بيشتر در اين تابلو از هر چهار وجه به آن نور تابيده مي شود. بايد توجه داشت كه طرحي كه در اين تابلوها پياده مي شود تك رنگ خواهد بود.
  8. تابلو هاي استيل : از اين نوع از تابلو سازي بيشتر براي حك كردن نام مجموعه و قراردادن آن در جلوي در ورودي استفاده مي شود. يكي از رايج ترين انواع تابلو هستند كه براي اين كار استفاده مي شوند. اين تابلو ها مي توانند قابدار و يا ساده باشند. مي توان متن مورد نظر را روي آنها حك كرد و يا حروف را روي پلكس برش زد و روي استيل قرار داد. خود استيل نيز مي تواند طلايي و يا نقره اي باشد.
  9. تابلو سازي با لامپ هاي نئون: تابلو هاي نئون تابلوهايي هستند كه از ديرباز مورد استفاده قرار مي گرفته اند و براي همگان آشنا هستند. در اين نوع از تابلو سازي از لامپ هاي نئون با رنگ هاي مختلف و جذاب استفاده مي شود و به علت نور زيبا و رنگي بسيار چشمگير و جذاب هستند.
  10. تابلو سازي بنر: اين نوع تابلو سازي ساده ترين نوع تابلوست كه شامل: اسكلت فلزي، چاپ بنر، پروژكتور (نصب از بيرون) و نصب مي باشد. در اين تابلو به علت انجام چاپ با دستگاه شما مي توانيد هر طرح و رنگي را در تابلو خود داشته باشيد و بدون محدوديت به انتخاب طرح مورد نظر خود بپردازيد. در چاپ بنر مي توان از چاپ هاي مختلف با كيفيت هاي مختلف استفاده كرد و همچنين جنس خود بنر و ضخامت آن نيز داراي تنوع است كه بسته به بودجه و نظر شما قابل تغيير است.


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

همیشه مرتب کردن لباس و جای دادن وسایل های مختلف در دکوراسیون داخلی خانه کمی وقت گیر و پیچیده است اما با ساماندهی کردن لباس ها و وسایل  با انتخاب رگال ها و قفسه های مناسب می توان تا حد بسیار زیادی از بهم ریختگی و شلختگی خانه جلوگیری کند اگر اهل ساخت کاردستی هستید می توانید این قفسه ها را خودتان بصورت رگال آهنی و چوبی یا ... به راحتی بسازید.

رگال ها و قفسه های مناسب

نیمه دوم سال یعنی چند لایه لباس روی هم پوشیدن ! لباسهای سبک و خنک تابستانی جایشان را با پالتوها و پلیورها عوض می کنند و خوب واضح است که حجم بیشتری را هم اشغال می کنند. اگر شما هم کمبود جا برای لباسها دارید این مطلب را از دست ندهید! وقتی هوا سرد شود وقت خداحافظی با لباسهای رنگی و خنک تابستانی است!  رگال ها و قفسه های مناسب برای اینکه حجم بیشتری از کمدتان را در اختیار داشته باشید می توانید لباس های تابستانی را موقتا از کمدهای در دسترس خارج کنید و به قفسه های داخلی تر منتقل کنید. اما اگر هنوز هم کمبود جا برای لباس های گرم دارید چند ایده شیک برایتان داریم تا راحت تر و منظم تر به لباس هایتان دسترسی داشته باشد.

کمد و رگال زیبا و بزرگ برای جای دادن لباس و وسایل شخصی

اگر هنوز هم کمبود جا برای لباس هایتان دارید، می توانید این قفسه ها را خودتان بسازید

۱ – کتابخانه کیف و کفش

اگر قفسه های کتاب قدیمی دارید که دیگر به کار نمی آیند، چرا از آن ها به عنوان جای کفش و کیف استفاده نکنید؟ می توانید با رنگ آمیزی قفسه های چوبی قدیمی این کمد شیک را بسازید(dot)

قفسه بندی زیبا در اتاق برای جا دادن کیف و کفش

اگر قفسه های کتاب قدیمی تان را رنگ کنید به عنوان جای کفش و کیف استفاده کنید

۲ – نمایشگاه کوچک لباس در اتاق

کمدها لباس های زیبا را از چشم همه پنهان می کنند، اما نمایشگاه در عکس مثل ویترین یک بوتیک شیک اتاقتان را زیبا می کند. رگال ها و قفسه های مناسب برای این قفسه مخصوصا برای طراحان لباس خیلی مناسب است، چون می تواند سلیقه پوشش و ست کردن لباس شان را نمایش بدهد!

این قفسه مخصوصا برای طراحان لباس خیلی مناسب است

 

۳ – فضای گوشه ای این مدل قفسه ها را می توانید در گوشه ای از اتاق قرار بدهید، بخاطر عرض کم فضای کمی را اشغال می کنند و می توانید در طبقه های آن از وسایل تزئینی مثل مجسمه و تابلوهای کوچک هم استفاده کنید. این مدل قفسه ها مخصوصا برای قرار دادن انواع کیف مناسب هستند.

این مدل قفسه ها مخصوصا برای قرار دادن انواع کیف مناسب هستند

 

۴ – رگال متحرک

اگر اهل مهمانی هستید و لباس های مجلسی زیاد دارید این رگال مناسب خودِ خودِ شماست. طیف رنگی متنوع حتی می تواند لباس های شما را به شکل یک آیتم تزئینی در اتاقتان دربیاورید. برای مهمانی بعدی هم خیلی راحت تر می توانید تصمیم بگیرید که چی بپوشید(dot)

اگر اهل مهمانی هستید و لباس های مجلسی زیاد دارید این رگال مناسب خودِ شماست

 

۵ – کمد همه کاره

اگر از کمدهای شیشه ای یا کمدهایی که فضای باز دارند خوشتان می آید، کمد همه کاره می تواند یک گزینه برای شما باشد. مزیت این کمد این هست که هر جور پوشیدنی مثل لباس، کیف، کفش و حتی زیورآلات می توانند جای مخصوص خودشان را داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

راهنمای خرید رنگ مو مرغوب و متناسب با پوست

بسیاری از خانم ها از رنگ مو برای تغییر ظاهر خود و تنوع دادن به آن استفاده می کنند .اگر برای اولین بار است که می خواهید موهایتان را رنگ کنید و اصول انتخاب یک رنگ موی با کیفیت را نمی دانید بهتر است کمی دست نگه دارید و این بخش از دنیای مد نمناک را مطالعه کنید تا با نکات اصولی خرید رنگ مو آشنا شوید.

نکات مهمی که باید قبل از خرید رنگ مو بدانید

اصول خرید رنگ موی مناسب

1. اولین موردی که برای خرید رنگ مو باید در نظر گرفت ، خرید رنگ مویی است که حساسیت ایجاد نکند . مصرف کنندگان رنگ مو می توانند محلولی را که از ترکیب رنگ مو و اکسیدان تهیه شده است را پشت گوش یا در قسمت داخلی بازو برای 48 تا 72 ساعت بمالند . اگر هیچ حساسیتی مانند خارش و سوزش یا دانه های قرمز در طول این زمان ایجاد نشد به این معنی است که نتیجه تست منفی است و فرد می تواند بدون هیچ خطری از رنگ مو استفاده کند . اگر دانه های قرمز به اندازه مشخص بر طبق اندازه جایی که امتحان شده به وجود آمد ، نشانه ای از حساسیت است .

2. مهم ترین عامل در انتخاب رنگ مو، انتخاب رنگمایه ای است که با رنگ موی طبیعی هماهنگی داشته باشد. رنگ موی طبیعی که در گروه رنگ های گرم شامل رنگ های قهوه ای تیره با های لایت های قرمز یا طلایی، قرمز توت فرنگی، بلوند و خاکستری است که ته رنگ زرد دارد . رنگ موی طبیعی که در گروه سرد قرار می گیرد شامل آبی – سیاه، قهوه ای به رنگ قهوه، قهوه ای، خاکستری متوسط، بلوند پلاتینی و خاکستری با رنگمایه نمکی یا فلفی رنگ است . رنگ موهایی که در گروه خنثی قرار می گیرند، قهوه ای کاراملی، بلوندهای ملایم و رنگ های خاکستری گل آلود هستند .

راهنمای خرید رنگ مو اصل و شیک

3. موقع انتخاب رنگ مو ، از روی عکس روی جعبه رنگ موی خود را انتخاب نکنید چون خیلی اوقات این تصویرها گول زنک هستند. بهتر است از روی ویژگی های نوشته شده روی جعبه رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب کنید. روی اکثر جعبه های رنگ مو، رنگ به اینصورت توصیف می شود:بلوند، قهوه ای، مشکی و قرمز (شرابی) و درجه آن را نیز مشخص می کنند:روشن، متوسط، و تیره. ممکن است تن و سایه رنگ را نیز قید کنند مثلاً طلایی یا خاکستری یا زیتونی و ...

4. رنگ موی خود را متناسب با رنگ پوست چهره خود انتخاب کنید چرا که موها بیش از همه به صورت نزدیک است و یک رنگ نا متناسب می تواند چهره شما را پیرتر یا رنگ پریده نمایان سازد، ولی انتخاب یک رنگ مناسب میتواند در عین ایجاد زیبایی صورت شما را طبیعی تر نشان دهد . از رنگ موهایی که خیلی زیاد خاکستری هستند و با رنگ پوست شما تناسبی ندارند، استفاده نکنید . رنگ موهای طلایی نیز برای هر چهره ای مناسب نیستند و باید در مورد استفاده از آنها نیز دقت کنید.

قبل از رنگ کردن مو چه کنیم؟

قبل از خرید رنگ مو بخوانید

1.به موهای خود قبل از رنگ کردن مو نرم کننده بزنید زیرا این کار سبب درخشندگی موی شما بعد از رنگ کردن می شود.

2.موها را از ریشه رنگ نکنید زیرا باعث آسیب موها می شود.

3.قبل از رنگ کردن مو پوست گردن، اطراف گوش ها و پیشانی را کرم بزنید تا در صورت برخورد با رنگ مو نسوزد.

4. ترکیب رنگ های متنوع سبب آسیب بیشتر به موها می شود.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فواید جنسی ازدواج و اثرات مثبت روحی و جسمی رابطه زناشویی برای مرد و زن

دلایل بسیاری برای داشتن رابطه جنسی بیشتر وجود دارد، حداقل زمانی که رابطه جنسی با کیفیت در یک رابطه درست اتفاق می افتد. فعالیت های جنسی بیشتر مربوط به سلامت جسمی، مانند فشار خون پایین، احساس بهتر، مانند کاهش استرس، و صمیمیت بیشتر و میزان طلاق کم تر مرتبط است.

فواید جنسی ازدواج

فواید جنسی ازدواج

رابطه زناشویی چه فوایدی برای زن و مرد دارد؟

مقدار رابطه جنسی ایده آل

چنانچه مطالعه 2015 نشان داد که سلامت عمومی مرتبط با انجام رابطه جنسی است، اما تنها تا حد معینی .رضایت رابطه به تدریج با یکبار در هفته بهبود یافت، اما بیشتر بهبود نیافت (و در واقع تا حدی کاهش یافت)فراتر از این نقطه.

این عدد هدف نسبتا با میانگین فعلی همخوانی دارد، اما باید به زندگی پر مشغله ما مربوط باشد. با نگاه به تعدد روابط جنسی در دهه 2010، بزرگسالان اکنون نه بار در سال کم تر از اواخر دهه 1990 رابطه جنسی دارند.

براساس گزارشات و نظرات متخصصان میزان متوسط رابطه جنسی در افراد براساس سن آنها به این صورت است:

متوسط بزرگسال: 54 بار در سال (حدود 1 در هفته)

بزرگسالان در 20 سالگی: حدود 80 بار در سال

بزرگسالان در 60 سالگی: 20 بار در سال

که البته این آمار با توجه به توانایی جسمی و روحی فرد متفاوت است.

مقدار رابطه زناشویی

میزان رابطه جنسی در سنین مختلف

فواید رابطه جنسی و زندگی زناشویی برای سلامت جسم و روح :

1. کاهش استرس

تحقیقات نشان می دهند زوج هایی که به طور منظم رابطه جنسی دارند، با شرایط استرس زا بهتر مواجه می شوند. در طول رابطه جنسی بدن ما دوپامین، اندورفین، و اکسی توسین تولید می کند - همه این ها به ، بالا بردن حس خوب و کاهش استرس کمک می کنند. بعد از رابطه جنسی میزان کورتیزول، هورمون مسئول استرس ترشح می شود و استرس را کاهش می دهد.

2. فشار خون را پایین می آورد

انواع تماس فیزیکی و یا صمیمیت می تواند باعث بهبود فشار خون شود. روابط مکرر - حتی اگر سریع باشد - می تواند فشار خون را کاهش دهد و فرد را سالم تر نگه می دارد.

فشارخون

کاهش فشارخون از فواید جنسی ازدواج

فواید جنسی ازدواج و تاثیر آن بر سلامتی

3.بهبود سیستم ایمنی :

با رابطه جنسی می شود با سرماخوردگی وآنفولانزا مقابله کرد ! آنتی ژنی مانند ایمونوگلوبولین در طول فعالیت آزاد می شود که می تواند با سرماخوردگی و حتی انفلانزا مبارزه کند. آنتی ژن بیشتر به معنی مصونیت قوی تر و بدن سالم تر است.

4. ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

رابطه جنسی منظم شانس ابتلا به سرطان، به ویژه سرطان پروستات در مردان را کاهش می دهد. این عمدتا به این دلیل است که سموم پروستات را پاکسازی می کند که ممکن است در غیر این صورت باقی بماند بعدها مشکلات سرطانی را تحریک می کند. این دلیل خوبی برای داشتن رابطه جنسی مکرر است

برای مشاهده ادامه مطلب " اینجا " کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر

 دستگاه ازن ژنراتور

مکانیسم عملکرد دستگاه ازن ژنراتور یا ازن ساز بر اساس خاصیت اکسید کنندگی ازن است. این مولکول های ناپایدار خاصیت اکسید کنندگی قوی دارند و دیگر مولکول ها را اکسید میکنند. این ویژگی ازن باعث شده که از آن به عنوان ماده‌ای برای تصفیه در زمینه‌های مختلفی چون پکیج تصفیه فاضلاب شهری، تهیه آب آشامیدنی، صنایع غذایی، تصفیه فاضلاب صنایع کاغذی و نساجی استفاده شود.

 مشخصات فنی دستگاه ازن ژنراتور

  •   کمپرسور پکیج تناوبی جهت تامین هوای ژنراتور ازن
  •   انژکتور مخصوص گاز ازن از جنس های UPVC و PTFE مقاوم در برابر گاز ازن
  •   شیر یکطرفه مخصوص ازن جهت جلوگیری از بازگشت گاز ازن به داخل دستگاه ازن ژنراتور (Ozone Check Valve)
  •   مخزن واکنش گاز ازن در آب ،مقاوم در برابر خوردگی قابلیت
  •   سیستم کنترل جریان ازن جهت جلوگیری از برگشت آب به داخل سیستم ازن ژنراتور
  •   شیلنگ تفلون مقاوم در برابر خوردگی جهت انتقال گاز

 

 
 
 

مزایای استفاده از ازن ژنراتور

ازن و کلر هردو به عنوان ضد عفونی کننده و گندزدا در واحد های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرند و مکانیسم عملکرد هر دو در ضدعفونی کردن یکسان است ولی با توجه به معایبی که در استفاده از کلر( گازیا پودر) وجود دارد استفاده از ازن مقرون به صرفه تر خواهد بود.

  •   بالا بودن قدرت اکسید کنندگی ( تا ۵۰ برابر قوی تر از کلر)
  •   تاثیر گذاری بر طیف گسترده‌ای از میکرو ارگانیزم ها شامل میکروب‌ها، باکتری‌ها (تا ۳۱۲۵ برابر سریعتر از کلر) و ویروس‌ها (۱۰۰۰-۶۰۰ برابر سریعتر از کلر)
  •   قدرت ضد عفونی بالا حتی در غلظت کم
  •   موثر بودن فرایند ازناسیون در زمان کم (۱۰ تا ۳۰ دقیقه)
  •   اکسیداسیون مواد معدنی نظیر آهن، منگنز، سیانیدها، سولفید‌ها و نیتریت‌ها و انعقاد جامدات محلول برای خالص نگهداشتن آب
  •   عدم تولید هرگونه محصول جانبی هنگام تبدیل شدن به کسیژن
  •   باقی نماندن هیچ گونه ماده اضافی‌ بعد از فرآیند ازناسیون به دلیل تجزیه شدن سریع ازن
  •   کاهش یا حذف تعمیرات استخر، مانند زنگ زدن یا خوردگی تجهیزات و دیواره های داخلی استخر ناشی از مواد شیمیایی قوی مثل کلر یا جوش‌شیرین
  •   جلوگیری از انتقال بیماری‌ها مانند حصبه، وبا، هپاتیت، بیماری‌های قارچی و پوستی و …

 

کاربرد دستگاه ازن ژنراتور در تصفیه فاضلاب

کاربردهای گسترده تکنولوژی های دستگاه ازن ساز بر اساس تولید مقیاس بزرگ تولید کننده ازن و واکنش شیمیایی ازن ایجاد می شود. از این رو لازم است تا اصول تولید ازن خلاصه شود و روابط مناسب فیزیکوشیمیایی ازن که از اهمیت اساسی برخوردار هستند، تجزیه و تحلیل شوند. پیشرفت های فنی و کاربردهای عملی در مورد مکانیسم های تولید ازن با دستگاه ازن ژنراتور نشان دهنده خصوصیات فیزیکوشیمیایی ازن و همچنین کاربردهای ازن در تصفیه آب است. ازن می تواند در اثر با تماس فسفر، تخلیه آرام، واکنش های فتوشیمیایی و واکنش های الکتروشیمیایی تولید کند که در اصل با جذب مجدد اتم اکسیژن با مولکول اکسیژن صورت می پذیرد. دستگاه ازن ژنراتور کاربردهای به خصوصی دارد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکسیداسیون زباله های آلی
  • تخریب سیانید
  • اکسیداسیون پتروشیمی آب زیرزمینی
  • سرریز فلزات سنگین
  • پساب پالپ و کاغذ
  • پساب آسیاب نساجی
  • حذف آثار نشاسته ، حذفFOG، روغن، گریس
  • دفع سموم و آفات و حشره کش ها
  • کاهش پسماندهای خانگی
  • تصفیه ثانویه فاضلاب شهری
  • استخراج فلزات سنگین

 

فرآیند تصفیه فاضلاب با دستگاه ازن ساز

 

 

 

 

 

سایت:http://ozhen.co/

آدرس شرکت: تهران، ولنجک، نبش خیابان بیست و پنجم

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co

ساعات کاری

شنبه -چهارشنبه: ۰۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰

پنجشنبه: ۰۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰

جمعه: تعطیل



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

وقتی صحبت از میوه های استوایی می‌شود، به‌جز موز و نارگیل یاد چه چیزی می‌افتید؟ تنوع میوه های استوایی آن‌قدر زیاد است که احتمالا همه ما با آن‌ها آشنایی نداریم. در سال‌های اخیر، از طریق رسانه‌ها و واردات بسیار محدود، تعدادی از میوه های استوایی متنوع به بازار ایرانی هم، ارائه و شناخته شده‌اند. در این نوشته از میوه‌های عجیب و زیبای استوایی گفته‌ایم که الان در بازار میوه خشک استوایی هم طرفداران زیادی دارد.

 

۱. پشن فروت (Passion Fruit)

پشن فروت از آن میوه های استوایی بسیار خوشبو با شکل و شمایلی تخم‌مرغی است که در حالت رسیده به رنگ‌های قرمز، بنفش و زرد دیده می‌شود. به پشن فروت، گراندیلای بنفش هم گفته می‌شود.

میوه های استوایی - پشن فروت

گراندیلا در زبان اسپانیایی به معنای انار است. طعم این میوه شبیه گواوا (اَمرود) و سرشار از پتاسیم و فیبر است. برای خوردن پشن فروت باید آن را از وسط به دو نیم کنید و با قاشق گوشت و محتویات داخل آن را خارج و نوش جان کنید. از این میوه جالب در انواع سالاد، غذاها (همراه با مرغ و ماهی) و… استفاده می‌کنند. از آب پشن فروت هم می‌توان در کوکتل‌ها، سُس‌ها و دسرهای مختلف استفاده کرد. این میوه فقط ۱۶ کالری دارد.

۲. میوه ستاره‌ای (Carambola)

میوه های استوایی - میوه ستاره ای

میوه ستاره‌ای یا کارامبولا از میوه های استوایی با پوستی براق و زرد مایل به طلایی است. این میوه به اعضای خانواده مرکبات شباهت دارد. طعم میوه ستاره‌ای ترش و شیرین و حاوی ویتامین C است. برای اینکه این میوه زیبا را نوش جان کنید باید آن را بشورید، برش دهید و از طعمش لذت ببرید. برای خوردن میوه ستاره‌ای نیازی به پوست گرفتن یا خارج‌ کردن دانه‌های آن نیست و در تزئین غذا یا به عنوان عضوی از یک سالاد خوشمزه می‌توان از آن استفاده کرد. اگر دچار بیماری های کلیوی هستید، نباید میوه ستاره‌ای مصرف کنید؛ چون وجود اسید اُگزالیک در آن باعث ایجاد سنگ کلیه می‌شود. خاستگاه این ستاره خوشمزه، جنوب شرقی آسیاست.

۳. آسای (Acai)

میوه های استوایی - آسای

آسای از خانوادهٔ میوه‌هایی شبیه تمشک و توت است و از درختان نخل واقع در جنگل‌های بارانی برزیلی به دست می‌آید. شکل و ظاهر آسای تقریبا شبیه بلوبری است؛ گِرد، سیاه و دارای هسته‌ای که خوردنی نیست. طعم این میوه ترکیبی است از شکلات و توت‌های وحشی. ترکیب بی‌نظیری به نظر می‌رسد، این‌طور نیست؟ می‌توان از آسای در اسموتی‌ها و انواع نوشیدنی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را خشک کرد و در ترکیبات گرانولا به کار برد. این میوه حاوی اسیدهای چرب ضروری و ماده‌ای موسوم به آنتوسیانین است که باعث ایجاد رنگ بنفش در آن می‌شود.

۴. انبه (Mango)

میوه های استوایی - انبه

 

انبه اصالتا از نواحی جنوب‌ شرقی آسیا می‌آید. انبه‌ طیف‌های رنگی متنوعی از زرد تا سبز و قرمز دارد. بیشتر افراد طعم این میوه را دوست دارند. وجود ویتامین C و فیبر زیاد، انبه را در شمار میوه‌ های استوایی مغذی قرار می‌دهد. پوست انبه را بگیرید، هسته آن را خارج کنید و از گوشت نارنجی و شیرین آن لذت ببرید. این میوه استوایی به شکل‌ خشک، یخ‌زده و تازه در انواع غذاها و دسرها استفاده می‌شود.

۵. پاپایا (Papaya)

میوه های استوایی - پاپایا

پاپایا هم یکی از میوه های استوایی از نواحی آمریکای مرکزی است که گوشتی نرم و آبدار و طعمی گرم و تند و تیز دارد. هسته پاپایا خوراکی نیست. اندازه این میوه تا ۵۰ سانتی‌متر هم می‌رسد اما معمولا طول آن ۱۸ سانتی‌متر و حاوی مقادیر زیاد ویتامین C، فولات و پتاسیم است. وجود آنزیم پاپائین در آن هم به هضم پروتئین کمک می‌کند و با اضافه کردن به گوشت غذا باعث تُرد و تازه‌تر شدن آن می‌شود. ترکیب پاپایا با لیموترش هم عالی است و می‌توانید از این میوه استوایی به صورت تازه یا پخته استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فرش نقشه افشان هما 500 شانه تراکم 1000

نقشه افشان هما از نقشه های زیبای فرش ماشینی که بر روی فرش 500 شانه بافت شده است

 

نخ استفاده شده در فرش های 500 شانه پلی استر و پی سی اف هست که مقاومت کمتری نسبت به فرش با نخ اکرولیک دارند

 

قیمت مناسب و ارزان فرش  500 شانه

 

فرش 500 شانه به دلیل استفاده از نخ ارزان تر و دستگاه بافت وندویل که از تکنولوژی قدیمی تری برای بافت فرش استفاده میکند از قیمت پایین تری برخوردار هست که خیلی از مشتریان که قصد خرید فرش مناسب تری را دارند از این مدل فرش استفاده میکنند

 

خرید فرش از وب فرش

 

به دلیل خرید مستقیم از کارخانه قیمت ها بسیار مناسب میباشد که این چالش قیمت بین کارخانه ها باعث رقابت قیمتی شدیدی شده که مشتریان عزیز میتوانند با پایین ترین قیمت محصول مورد نظر رو خرید کنند. 

تضمین کیفیت توسط کارشناسان وب فرش تفاوت خرید از  وب فرش  و دیگر مراکز خرید حضوری و غیر حضوری میباشد.

سایت و اپلیکیشن وب فرش چالش قیمت خرید فرش 

بهترین کیفیت به همراه مناسب ترین قیمت

خرید فرش 500 شانه : https://webfarsh.com/products/%D9%81%D8%B1%D8%B4-500-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

همه ما برای فرار از روزمرگی های زندگی و یا تجربه بهترین خوشگذرانی ها همیشه سفر به اقصی نقاط مختلف جهان را انتخاب می کنیم و کاملا طبیعی است که این انتخاب در بین همه افراد یکسان نباشد

هر فردی برای سفر خود نوعی برنامه ریزی داشته باشد و از این طریق غرق در شورو نشاط شود اما با این حال بعضی مقصدها هستند که همیشه و همیشه مورد استقبال قرار می گیرند و همواره افراد بسیاری را به سمت خود می کشانند و از جمله این مقصدهای همیشگی می توان به تور دبی ، تور استانبول و تور گرجستان اشاره کرد ، پس بهترین خوشگذرانی را در این سفرها تجربه کنید .
تورهای آژانس مسافرتی سلام پرواز به گونه ای برنامه ریزی شده اند که افراد بتوانند با هر نوع سلیقه و بودجه ای سفر مناسب خود را انتخاب کنند و بهترین سفر زندگی خود را از این طریق تجربه کنند ، در واقع تورهای مختلف سلام پرواز مانند تورهای اقساطی شرایطی را فراهم نموده اند تا همه اقشار جامعه بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی سفر دلنشین خود را برنامه ریزی کنند ، پس یادتان باشد که همیشه می توانید بهترین تورها و ارزان ترین سفرها را با آژانس سلام پرواز تجربه کنید .

بهترین خوشگذرانی را در این سفرها تجربه کنید


تور استانبول همان مقصد همیشگی برای سفر
به طور حتم تور استانبول بهترین انتخاب برای یک سفر راحت و دلنشین خواهد بود چرا که این شهر توانسته علاوه بر جای دادن جاذبه ها و مناطق دیدنی بی شمار در خود مانند مسجد ایا صوفیه ، مسجد سلطان محمد فاتح ، کاخ دلمه باغچه و هزاران هزاران جاذبه دیگر در موقعیتی بسیار نزدیک به کشورمان ایران قرار بگیرد و از این طریق علاوه بر فاصله اندک با این شهر از فاصله ای بسیار کم تر از لحاظ فرهنگی و سنتی با مردم این شهر داشته باشیم و همین قرابت فرهنگی و سنتی عاملی شود برای یک سفر راحت و سراسر لذت به این شهر توریستی مهم ترکیه .
همین که بدون دریافت و ارائه ویزا می توانیم به این شهر جذاب و منحصر به فرد سفر کنیم خود عاملی است بسیار قوی برای انتخاب استانبول به عنوان یک مقصد همیشگی از سمت ما ایرانی ها و البته بد نیست بدانید که درست به همین دلیل افراد می توانند تنها با در دست داشتن یک پاسپورت معتبر حداقل 6 ماه به سمت آژانس های هواپیمایی معتبر مانند سلام پرواز روانه شوند و از میان تورهای مختلف در نظر گرفته شده برای سفرهای راحت و بی دغدغه مانند تورهای لحظه آخری و یا تورهای مختلف دیگر این مسیر یکی را برگزینند و بهترین سفر و به یادماندنی ترین خاطره را به دست آورند .
همه ما می دانیم که استانبول شهر جشن ها و عطرهای بهاری است و شاید به همین دلیل است که همه ما این شهر را برای جشن های نورزوی و تعطیلات عید خود انتخاب می کنیم و دوست داریم تعطیلات بسیار ویژه و خاص عید خود را با خرید تور استانبول نوروز98 خاص تر و جذاب تر کنیم ، اگر با تورهای نوروز 98 سلام پرواز عازم این شهر شوید می توانید علاوه بر بهره مندی از پروازهای مختلف برای عزمیت به سمت این شهر و یا استفاده از خدمات و امکانات بسیار عالی و مطلوب این آژانس در طول سفر از هتل های بسیار متفاوت و مختلف از نظر استانداردها و تجهیزات انتخاب کنیم و البته این را در نظر داشته باشید که تمامی هتل های تور استانبول سلام پرواز دارای وعده صبحانه رایگان می باشند و شما افراد علاقه مند می توانید در این هتل های عالی و بی نظیر از یک صبحانه ترکی لذیذ رایگان بهره مند شوید .
اگر نمی توانید  در این روزها سفر به این شهر را تجربه کنید و یا اگر اهل سفر در دقایق آخر هستید سلام پرواز شما را دعوت به یک سفر ارزان و کم هزینه با استفاده از تور لحظه آخری استانبول می کند و البته نا گفته نماند که اگر شما هم جز افرادی هستید که تمایل دارید سفر به استانبول را در زمان های کم گردشگر تجربه کنند و از یک استانبول کمی خلوت تر از قبل لذت ببرید این آژانس برای شما عزیزان تور استانبول ارزان را در نظر گرفته است ، تمامی این ها سبب می شود تا افراد برای سفر دیگر نگرانی نداشته باشند و همین الان و بدون معطلی به سمت آژانس هواپیمایی سلام پرواز روانه شوند و در میان این همه تور استانبول متفاوت بهترین خود را انتخاب کنند و ماجراجویی لذت بخش را آغاز نمایند .

بهترین خوشگذرانی را در این سفرها تجربه کنید


ماجراجویی بی پایان در تور دبی
اگر زیاد اهل تاریخ و جاذبه های چشم نواز باستانی نیستید بهتر است تور دبی را انتخاب کنید چرا که این شهر توانسته مدرن ترین و پیشرفته ترین جاذبه ها را در درون خود جای دهد و از این طریق به یک مقصد تفریحی عالی برای همه افراد علاقه مند سفر تبدیل شود و البته نا گفته نماند که برای سفر به این شهر بدون شک آژانس مسافرتی سلام پرواز بهترین همسفر خواهد بود و همچنین خوب است بدانید که رزرو تور دبی در آژانس سلام پرواز یک امر بسیار راحت و ساده خواهد بود و افراد برای این امر تنها کافی است به وب سایت آژانس سلام پرواز مراجعه کنند و در میان تعداد قابل توجه تورهای دبی مانند تور دبی ارزان یکی را انتخاب کنند و بهترین و بهیادماندنی ترین سفر را برای خود و همسفرانشان را به ارمغان بیاورند .
بدون شک اگر با تور جام ملت های آسیا 2019سلام پرواز عازم این شهر شوید بهترین و به یادماندنی ترین سفر کل عمر خود را می توانید تجربه کنید چرا که این شهر با جاذبه های بی همتا خود توانسته هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد و به یک شهر دلربا تبدیل شود و البته برنامه ریزی هایی که این آژانس برای تور دبی خود انجام می دهد نیز در این منحصر به فرد بودن و خوشگذرانی های بی وقفه در سفر بی تاثیر نیست ، اگر شما به وب سایت سلام پرواز مراجعه کنید می توانید تورهای مختلفی را مشاهده کنید و از قیمت تور دبی نیز به راحتی مطلع شوید و یا از شرایط برپایی تورها نیز اطلاعات بسیار کاملی را به دست آورید .
تور دبی سلام پرواز با پروازهای مختلفی چون ایران ایر برگزار می شود که البته افراد می توانند در صورت تمایل پروازهای دیگری را جایگزین کنند و با پرواز مورد علاقه خود عازم این شهر شوند و بد نیست بدانید که تمامی هتل های دبی سلام پرواز دارای امکانات و استانداردهای بسیار بالایی می باشند و همه آن ها دارای صبحانه عربی رایگان می باشند و همچنین بد نیست بدانید که تمامی تورهای دارای ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگان هم هستند ، پس سفر بی دغدغه و آرام خود را به سلام پرواز بسپارید و تنها غرق در خوشی بی پایانی که این آژانس برایتان برنامه ریزی کرده شوید .
به همین راحتی و سادگی می توانید برای تعطیلات دلنشین مانند تعطیلات نوروزی خود برنامه ریزی کنید و البته نا گفته نماند که می توانید با تور دبی نوروز 98 هم عازم این شهر شوید از برنامه های مهیج و ویژه این زمان نهایت لذت را ببرید .

بهترین خوشگذرانی را در این سفرها تجربه کنید


تور گرجستان سفری ناب به زیبایی ها
تور گرجستان همان مقصدی است که به سبب زیبایی های بیش از اندازه و جای دادن شهرهای تماشایی در خود مانند باتومی و تفلیس توانسته به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مقصدها تبدیل شود و هر ساله افراد بسیاری را از اقصی نقاط جهان به سمت خود بکشاند و البته در این بین توجه افراد علاقه مند و گردشگران ایرانی به این کشور و شهرهای منحصر به فرد آن بیشتر از سایر کشورها است و با وجود نزدیکی این کشور به ایران و عدم دریافت ویزا از گردشگران ایرانی این امر بسیار طبیعی جلوه می کند ، در واقع گرجستان همان مقصدی است که بدون دردسر و دغدغه ای خاص می توان به آن سفر کرد و تنها دغدغه آن انتخاب آژانس هواپیمایی مناسب برای خرید تور خواهد بود  که البته این امر با آژانس سلام پرواز به طور کلی از بین می رود .
اگر یکی از تورهای مختلف سلام پرواز مانند تور گرجستان ارزانرا برای سفر انتخاب کنید می توانید با پروازهای مختلفی چون پرواز قشم ایر ، ایران ایر و کیش ایر عازم این کشور شوید و از دیدنی هایی چون تندیس کارتلیس ، کلیسا جامع مادر مقدس ، مجسمه مدیا و خیلی از چیزهای دیگر دیدن کنید و البته نا گفته نماند که اگر نمی توانید در این روزها برای این سفر جذاب مهیا شوید اصلا نگران نباشید چرا که سلام پرواز با در نظر گرفتن تور گرجستان نوروز 98 تلاش نموده با برنامه ریزی خاص و ویژه خود افراد علاقه مند بسیاری را شیفته این کشور دیدنی کند .
اگر شما هم جز افرادی هستید که تمایل دارید تا در زمان یک تور از دیدنی های بیشتری لذت ببرید و غرق در شور ونشاطی وصف ناشدنی شوید بهترین و مناسب تریت پیشنهاد سلام پرواز خرید و یا رزرو تور ترکیبی گرجستان می باشد چرا که با استفاده از این تور می توانید از شهرهای مهم این کشور مانند پایتخت گردشگری گرجستان یعنی باتومی و یا شهر تفلیس دیدن کنید و از زیبایی های بیشتری بهره مند شوید .
از طریق شماره 22221500 با کارشناسان حرفه ای و متخصص سلام پرواز تماس بگیرد و بعد از اطلاع از قیمت تور گرجستان و یا نحوه برگزاری و شرایط تورهای متعدد و مختلف این کشور بهترین و مناسب ترین سفر خود را برنامه ریزی کنید و از این طریق  سفری به یادماندنی و خاطره انگیز را به خود و همسفرانتان هدیه دهید .

منبع : ویرلن


http://mamisite.com/art-culture/photo-album/9645-khosh



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

ترکیه یکی از کشور هایی پر جاذبه و توریستی است که سالیان میزبان میلیون ها گردشگر است. در این بین هر ساله در نوروز ایرانیان زیادی به این کشور سفر می کنند.

ترکیه دارای طبیعت بکر، آب و هوای عالی، سواحل رویایی، اماکن تاریخی با معماری های بی نظیر باعث جذب گردشگران به این سرزمین شده است.  تور ارزان استانبول و تور آنتالیا به عنوان پر طرفدار ترین شهر های ترکیه به حساب می آید.

اگر برای اولین بار است که می خواهید به این شهر پر جاذبه سفر کنید بهتر است با تور تجربه یک سفر خوب را داشته باشید. چرا که تور ها برای خدمات با کیفیت تر از بهترین مکان های برای اقامت و بهترین سرویس های پذیرایی استفاده می کنند.

اگر به دنبال خرید ملک در استانبول هستین به سایت پیله مراجعه کنید.

با وجود اینکه جاذبه های گردشگری ترکیه بسیار زیاد است اما مکان هایی هستند که حتما باید از آن ها دیدن کرد تا نهایت ذوق و هنر معماری ترکیه را دریافت. همچنین شهر های کوچکی در ترکیه وجود دارند که هر کدام یک قدمت تاریخی در دل خود نهفته اند. با وجود آنکه وسعت کمی دارند اما بنا های تاریخی زیادی در خود نگهداشته اند.

بالن سواری در کاپادوکیه ترکیه

یکی از جاذبه های پر طرفدار در ترکیه بالن سواری است. به دلیل منظره زیبایی که ترکیه دارد، بالن سواری از تفریحات مهیج ترکیه است که این امکان را برای گردشگران فراهم می کند تا طبیعت خیره کننده شهر را از بالا نظاره گر باشد.

کاپادوکیه ترکیه یکی از شهر های باستانی کوچک است که خانه های قدیمی آن در دل کوه قرار دارد. قدمت این خانه ها همانند اهرام مصر طولانی است. اما عجیب ترین قسمت این منطقه شهر زیر زمینی درینکو است. که در سال 1963 کشف شد و آثار تاریخی زرتشت در آن به چشم می خورد.

شهر زیر زمینی درینکو 85 متر زیرزمین در هشت طبقه ساخته شده است که 2 تا 30 هزار نفر در آن جای می گرفتند. در هر طبقه از آن می توان تونل، آشپزخانه و اتاق ها را به طرز عجیبی مشاهده کرد. اگر با تور سفر کنید به راحتی می توانید از این منطقه دیدن کنید. معمولا افراد عادی بدون مطالعه آشناییتی با این شهر زیرزمینی ندارند. از جمله مزیت های سفر با تور این است که به راحتی می توانید به مناطق بکر دسترسی داشته باشید.

در این منطقه می توانید بالن سواری کنید و تمامی عجایب را از بالا مشاهده کنید. نه تنها شهر زیر زمینی بلکه جاذبه های دیگری این منطقه را می توانید مشاهده کنید.  

دلارام سیر

دلارام سیر از کارگزاران تور ترکیه در ایران است. به دلیل تجربه کاری بالا معمولا بهترین کیفیت خدمات تور های ترکیه را ارائه می کنند. چون تخصص اصلی دلارام سیر تور های ترکیه است به همین جهت به خوبی می دانند که چه خدماتی را عرضه کنند. نگران هزینه های تور نباشید. با تنوع تور های ترکیه دلارام سیر با کم ترین میزان هم می توانید یک سفر خوش را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

سینا درخشنده از خوانندگان مطرح پاپ در سال‌های اخیر است این هنرمند جوان در شهر شیرازدیده به جهان گشوده است و با ترانه‌هایی که می‌سراید دل هر عاشقی را شاد و آرام می‌سازد ،سینا درخشنده فعالیت حرفه‌ای خود را از سن ۱۷ سالگی آغاز کرده و هم‌اکنون درزمینهٔ موسیقی و نوازندگی یکی از چهره‌های محبوب و دوست‌داشتنی است.

 به گفته‌ی دوستانش او در دوران تحصیل بخشی از حواس و تمرکز خود را بر موسیقی متمرکز کرده بود

آن‌ها معتقدند که سینا استعداد بی‌نظیری در عرصه موسیقی و خوانندگی داشته است.

سینا درخشنده جوان پرافتخار  موسیقی پاپ ، کلاسیک و رپ است که کلکسیونی از تجربه و استعداد را دارد او می‌تواند هم‌زمان هم ترانه بخواند و هم به تنظیم آن بپردازد به‌طوری‌که می‌گویند : او در اکثر کارهای خود به‌تنهایی بخش اعظمی از کارها را سروسامان داده است.

 

 سینا درخشنده ترک‌های خود را با همکاری شجاعت شفایی در بخش تنظیم آهنگ و محمد فلاح در بخش میکس و مستر ضبط و آماده می‌کند و خودکار نوازندگی کارهایش را بر عهده دارد او در کار خودش خیلی جدی و مصمم است.

 

علاقه و تفریحات

سینا بیشتر وقت خود را صرف خواندن آهنگ کرده و همواره به دنبال متن ترانه‌هایی ناب می‌گردد

 او می‌خواهد سبکی خاص و منحصربه‌فرد داشته باشد و دوست دارد که کارهای او با سبک و کارهای دیگران متفاوت باشد تا بر دل‌وجان شنونده بنشیند.

سوابق و امتیازات

 سینا درخشنده قطعه‌ای به نام یک آهنگ به نام یار همیشگی‌ام را در اردیبهشت‌ماه رونمایی کرد که سیل عظیمی از دوست داران موسیقی رپ و پاپ از این ترانه استقبال کردند گفتنی است که این ترانه سینا درخشنده توسط نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر دانلود شده است.

خانواده و ازدواج

 سینا درخشنده در حال حاضر مجرد است و با مادر خود زندگی می‌کند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود را دارید ما در اینجا نکاتی را به شما خواهیم آموخت که در آخر بتوانید بهترین مدل ماشین ظرفشویی را با مناسب ترین قیمت برای منزل خود انتخاب کنید، در ضمن ما به شما گارانتی اصلی بوش و نمایندگی لوازم خانگی بوش را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید ماشین ظرفشویی خود را به صورت مستقیم از نمایندگی بوش تهیه نمایید، اما برای این کار شما به اطلاعات مختلفی در این زمینه نیاز خواهید داشت تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که همیشه گران‌ترین و بالاترین مدل بهترین انتخاب برای شما محسوب نمی‌شود زمانی ما می‌توانیم بگوییم بهترین مدل را انتخاب کرده‌ایم که ماشین ظرفشویی ما علاوه بر طول عمر و کیفیت شستشوی بالا بتواند تمام نیازهای ما را بر آورده کند و همچنین ما بتوانیم از امکانات آن استفاده کنیم، در ضمن شما باید بتوانید مدلی را انتخاب کنید که ازنظر ظرفیت و مصرف انرژی طوری باشد که شما بتوانید به صورت روزانه از آن در منزل خود استفاده کنید به صورتی که ازنظر اقتصادی استفاده از آن برای شما مقرون به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد؛ آن زمان ما می‌توانیم بگوییم انتخاب خوبی داشته ایم؛ شاید در ابتدا این مقاله شما را کمی خسته کند اما صرف کمی زمان برای خواندن این مقاله مطمئن باشید که شما می‌توانید با دید خیلی بهتری مدل ماشین ظرفشویی بوش خود را انتخاب کنید پس حتما تا انتها با ما باشید و ممنون می‌شویم نظر خود را در مورد آن برای ما یادداشت کنید تا سعی بر بهتر کردن آن کنیم.

 

 

نکاتی که در این راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش به آن خواهیم پرداخت:

v      بهترین ماشین ظرفشویی بوش کدام مدل است؟

v      بررسی نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش

v      برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش

v      تکنولوژی های مختلف در ماشین ظرفشویی بوش

v      گارانتی اصلی بوش در ایران

v      نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

 

شما می‌توانید بعد از خواندن این مقاله برای مشاهده انواع ماشین ظرفشویی بوش و خرید با اقساط 24 ماهه بدون بهره تنها با یک فقره سفته بانکی از نمایندگی بوش از لینک زیر استفاده کنید

 اینجا کلیک کنید »»  ماشین ظرفشویی بوش «« اینجا کلیک کنید

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش کدام است؟

یکی از سؤالاتی که همیشه بسیاری از افراد در زمان خرید ماشین ظرفشویی و یا هر وسیله دیگری دارند، بهترین مارک ماشین ظرفشویی کدام است؟ بهترین مدل ماشین ظرفشویی چیست؟ ما در اینجا سعی می‌کنیم به تمام سوالات شما جواب دهیم، اما باید بگویم این سوالات ریشه در تمدن و فرهنگ ما ایرنی ها دارد چراکه ایرانی ها از دیرباز جزو خوش سلیقه ترین مردمان دنیا بشمار می‌روند از همین رو همیشه به دنبال بهترین ها در دنیا هستند، اگر شما نگاهی به آثار باستانی کشورمان نیز داشته باشید کاملا متوجه این موضوع خواهید شد به همین دلیل نیز به هر حوضه ای که نگاه می‌کنیم ایران صاحب بهترین آن در دنیاست، این موضوع در فرهنگ خرید ما ایرانی ها به خوبی دیده می‌شود چراکه مردم ما همیشه به دنبال بهترین مارک و بالاترین مدل هستند به همین دلیل می‌توانیم بگوییم متاسفانه در بسیاری از مواقع افراد توجه زیادی به نیاز و قدرت خرید خود نمی‌کنند؛ به طور مثال حتما دیده اید که افراد زیادی حاضر هستند برای اینکه بتوانند آخرین مدل ماشین ظرفشویی را برای منزل خود تهیه کنند خود را تحت فشار قرار دهند تا بتوانند بالاترین مدل را تا حد ممکن تهیه کنند؛ بدون اینکه به این موضوع توجه داشته باشند که آیا امکانات این ماشین ظرفشویی کارایی لازم را برای آنها دارد یا خیر؟ حتی لحظه‌ای فکر نمی‌کنند که اصلا این مدل با مدل پایین تر خود چه تفاوتی دارد و پول بیشتر را بابت چه چیزی پرداخت می‌کنند؛ اما بهتر است توجه داشته باشید که می‌توانیم بگوییم تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش ازنظر کیفیت شستشو و طول عمر در یک سطح قرار دارند اما تنها دلیلی که باعث اختلاف قیمت بین مدل ها می‌شود استفاده از تکنولوژی های مختلف و برنامه های شستشویی است که ممکن است حتی بسیاری از آنها اصلا برای شما کارایی نداشته باشد و شما هیچ گاه از برخی از آنها استفاده نکنید، اما بهتر است یادتان باشد شما زمان خرید ماشین ظرفشویی برای هر کدام از این امکانات و برنامه های شستشو هزینه کرده اید یعنی بابت چیزی پول پرداخت کرده اید که از آن استفاده نمی‌کنید؛ درست است که تکنولوژی و برنامه های شستشوی مختلف می‌تواند کارایی و کیفیت شستشو را در ماشین ظرفشویی افزایش دهد اما به شرطی که شما از آن امکانات استفاده کنید تصور کنید ماشین ظرفشویی شما توانایی استریل کردن ظروف را دارد اما اگر از این برنامه استفاده نکنید چه تفاوتی می‌کند ماشین ظرفشویی شما برنامه استریل کردن ظروف را دارد یا خیر. متاسفانه بسیاری از افراد در اینجا با خود می‌گویند بهتر است حالا که قصد خرید ماشین ظرفشویی را داریم بهتر است که بهترین و کامل ترین آن را بگیریم، ما نیز دقیقاً با این حرف موافق هستیم که بهترین مدل را برای منزل خود انتخاب کنید اما به شما پیشنهاد می‌کنیم زمان انتخاب ماشین ظرفشویی به برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آن دقت داشته باشید که این برنامه شستشو و یا این آپشن چه کارایی دارد و مهم تر از همه این برنامه چقدر می‌تواند برای ما کارایی داشته باشد و در آخر چقدر هزینه کردن بابت چنین چیزی می‌تواند برای ما منطقی باشد.

اگر تا به اینجا با ما موافق هستید بهتر است مطلب را با ما ادامه دهید اگر نه بهتر است همین الان صفحه را ببندید.

از اینکه تصمیم گرفته اید با ما ادامه دهید از این موضوع خیلی خوشحال هستیم، اما برای اینکه بتوانید بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید بهتر است قدم به قدم با هم پیش رویم تا حد ممکن محدوده انتخاب خود را کوچک‌تر کنیم تا در آخر میان چند مدل باقی مانده بتوانیم بهترین مدل را انتخاب کنیم، در اولین قدم بهترین کار این است که در ابتدا نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی خود را انتخاب کنیم، یادتان باشد که ظرفیت ماشین ظرفشویی باید بر اساس تعداد اعضای خانواده و میزان رفت و آمد ما باشد تا بتوایم به صورت روزانه از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنیم و ازنظر اقتصادی استفاده از آن برای ما به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد، پس اگر حتی یک خانواده 2 نفره هم هستید باید میزان رفت و آمد مهمان خود را هم در نظر بگیرید تا اگر رفت و آمد شما زیاد است مدلی را انتخاب کنید که اگر مهمان هم در خانه داشته باشید بتوانید از آن استفاده کنید و در زمانی هایی که مهمان نیز در منزل ندارید بازهم بتوانید از آن استفاده کنید، پس یادتان باشد ماشین ظرفشویی یک وسیله تزیینی نیست که مانند برخی از افراد فقط آن را در خانه در آشپزخانه خود قرار می‌دهند و فقط زمانی که مهمان در خانه دارند از آن استفاده می‌کنند، دقت داشته باشید که این دستگاه برای کمک کردن به ما ساخته شده است تا دست های ما کمتر آسیب ببیند و بتواند ازنظر زمان و اقتصادی برای ما صرفه جویی کند پس شما باید ماشین ظرفشویی خود را به قدری هوشمندانه انتخاب کنید که بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید، البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید اگر شما از ماشین ظرفشویی بوش حتی روزی 2 بار نیز استفاده کنید حداقل می‌تواند 20 سال برای شما کار کند تنها به شرطی که درست از آن استفاده کنید. در ابتدا می‌خواهیم به عنوان قدم اول نوع ماشین ظرفشویی خود را بر اساس فضا و دیزاین آشپزخانه خود انتخاب کنیم و در قدم بعدی ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش را بر اساس تعداد اعضای خانواده و در نظر گرفتن رفت و آمدمان انتخاب کنیم.

انتخاب نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش

در ابتدا باید بگوییم ما می‌توانیم ماشین های ظرفشویی را به دو دسته کلی تقسیم کنیم ایستاده و رومیزی که خود ماشین های ظرفشویی ایستاده خود به دو دسته تقسیم می‌شوند مبله و توکار که می‌توان گفت این دو ازنظر ظرفیت و کارایی با هم برابر هستند تنها تفاوت در ظاهر آنها می‌باشد به این صورت که ماشین های ظرفشویی توکار برخلاف مدل های مبله که در همه خانه ها می‌بینیم کاوری روی درب آن قرار ندارد تا شما بتوانید از چوب کابینت آشپزخانه خود بر روی آن استفاده کنید در این حالت شما وقتی وارد آشپزخانه می‌شوید فقط درب های کابینت خود را می‌بینید که این باعث می‌شود آشپزخانه شما بسیار ساده و مدرن به نظر برسد اما این موضوع کاملا سلیقه ای است که شما می خواهید یک ظرفشویی توکار را انتخاب کنید و یا مبله این موضوع کاملا به سلیقه و دیزاین آشپزخانه شما مربوط می‌شود؛ اما اگر فضای کافی برای قرار دادن یک ظرفشویی ایستاده در آشپزخانه خود ندارد ماشین ظرفشویی رومیزی می‌تواند انتخاب بسیار مناسب تری برای شما محسوب شود.

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش:

اگر شما تنها زندگی می‌کنید و یا یک خانواده کوچک دو نفره هستید و رفت و آمد زیادی ندارید ماشین ظرفشویی رومیزی بوش می‌تواند کمک خوبی در آشپزخانه برای شما باشد تا بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید و ازنظر اقتصادی نیز برای شما کاملا مقرون به صرفه است، فقط دقت داشته باشید زمانی که از ماشین ظرفشویی رومیزی در منزل خود استفاده می‌کنید بهتر است بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل ظرفشویی استفاده کنید چراکه میزان مواد شوینده در یک قرص برای یک ظرفشویی مبله در نظر گرفته شده است و استفاده از آن در ماشین ظرفشویی رومیزی علاوه بر اینکه ازنظر اقتصادی اصلا برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود بلکه به دلیل زیاد بودن مواد شوینده می‌تواند ظرف های شما را لیز کند اما زمانی که از ژل ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید شما می‌توانید ژل را بر اساس حجم و تعداد ظروف خود به میزان لازم استفاده کنید، اما یکی دیگر از مزیت های ماشین ظرفشویی رومیزی این است که فضای بسیار کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند و شما می‌توانید آن را روی کابینت آشپزخانه خود قرار دهید اما اگر دوست ندارید آن را بر روی کابینت قرار دهید می‌توانید زمان ساختن کابینت فضایی برای قرار دادن آن داخل کابینت در نظر بگیرید و زیر آن نیز یک کشو قرار دهید تا بتوانید به این صورت از فضای زیر آن نیز استفاده کنید، فقط دقت داشته باشید که در این حالت دور دستگاه 2 سانتی متر آزاد باشد تا هوا بتواند گردش داشته باشد؛ اما اگر در خانه رفت و آمد دارید و می خواهید در مواقعی که مهمان در خانه دارید نیز از آن استفاده کنید و فضای کافی برای قرار دادن یک ظرفشویی بزرگ در آشپزخانه دارید و هزینه آن برای شما مشکلی ندارد به شما یک ماشین ظرفشویی مبله با قابلیت نیم شور را پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

»» برای خرید ماشین ظرفشویی بوش با اقساط 24 ماهه از نمایندگی بوش می‌توانید از لینک بالا استفاده کنید ««

 

ماشین ظرفشویی ایستاده بوش:

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم ماشین های ظرفشویی ایستاده به دو دسته مبله و توکار تقسیم می‌شوند که به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه شما بستگی دارد اما چیزی که باید در اینجا به آن دقت کنیم ظرفیت، تعداد سبد، برنامه های شستشو و امکانات دستگاه می‌باشد که باید بر اساس نیازمان آن را انتخاب کنیم به همین خاطر ما در اینجا سعی می‌کنیم توضیحات لازم را به شما دهیم تا با مزایا و معایب هر کدام به خوبی آشنا شوید تا درنهایت بتوانید مدلی را انتخاب کنید که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد.

اولین چیزی که زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش نظر افراد را به خود جلب می‌کند ظرفیت 12، 13 و 14 نفره است که به شما پیشنهاد می‌کنیم خیلی به این موضوع توجه نکنید به دلیل اینکه شرکت های تولید کننده می‌دانند این عدد ازنظر روانی تأثیر زیادی بر روی خریدار دارد به همین خاطر سعی می‌کنند با اضافه کردن یک قسمت کوچک به سبد مثلا برای قرار دادن فنجان های قهوه ظرفیت عددی آن را بیشتر نشان دهند، اما توجه داشته باشید فضای داخل تمام ماشین های ظرفشویی یکسان است و مهم ترین مسئله تعداد سبد در ماشین ظرفشویی است که می‌تواند 2 سبد و یا 3 سبد باشد بازهم تأکید می‌کنیم در اینجا نیز فضای داخلی هر دو به یک اندازه است فقط تفاوت در تعداد سبد در آنها است که البته هر کدام نیز مزایا و معایب خود را دارند به این صورت که در مدل های دوطبقه سبد قاشق و چنگال در سبد پایین قرار دارد مزیت این سبد کوچک در سبد پایین این است که قرار دادن قاشق و چنگال ها در آن بسیار آسان است و زمان کمتری را از شما می گیرد و مزیت دیگر آن این است که سبد میانی که در ماشین ظرفشویی بوش قابلیت تنظیم ارتفاع دارد شما می‌توانید ارتفاع بیشتری در هر دو طبقه داشته باشید؛ اما اگر بخواهیم به معایب آن اشاره داشته باشیم توجه کنید که سبد قاشق و چنگال که در طبقه اول قرار می گیرد قسمتی از فضای این طبقه را اشغال می‌کند که می‌توان گفت این سبد حدوداً فضای چهار تا پنج پشقاب را در این طبقه اشغال می‌کند؛ اما در مدل های ماشین ظرفشویی بوش که 3 طبقه دارد سبد قاشق و چنگال در طبقه پایین برداشته شده و به صورت یک طبقه در بالای ماشین ظرفشویی قرار گرفته است تا دیگر فضایی از طبقه پایین اشغال نشود اما در کنار این مزیت این طراحی نیز مشکلات و معایب خود را دارد اول اینکه شما باید قاشق و چنگال های خود را به صورت مرتب در طبقه بالا بچینید در غیر این صورت خوب شسته نمی‌شود و اگر آدم که حوصله ای هستید به شما همان مدلهای دو سبد را پیشنهاد می‌کنیم اما مشکل دوم این است که چون طبقه سوم قسمتی از فضای بالای ماشین ظرفشویی را اشغال کرده است فضای کمتری برای دو طبقه پایین وجود دارد حال اگر بخواهید قابلمه بزرگ و یا ماهیتابه را در سبد پایین قرار دهید شما مجبور خواهید بود با بالا بردن طبقه دوم فضای بیشتری به سبد پایین دهید و این باعث می‌شود ارتفاع طبقه میانی کمتر شود در این صورت شما فقط ظروفی با ارتفاع یک پیش دستی را می‌توانید داخل سبد میانی قرار دهید این معایب و مزایای ماشین های ظرفشویی 2 سبد و 3 سبد بود حال می‌بینید که شما با دانستن همین اطلاعات که تا همین جا بدست آوردیم می‌توانیم انتخاب بهتری داشته باشیم اما از اینجا به بعد خیلی مهم تر خواهد بود.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش

بعد از انتخاب نوع و ظرفیت یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید ماشین ظرفشویی به آن دقت زیادی داشته باشید برنامه های شستشو می‌باشد که ما در اینجا سعی می‌کنیم به چند تا از آنها اشاره کنیم که می‌تواند به انتخاب شما کمک کند فقط دقت داشته باشد هر کدام از برنامه های شستشو که به دستگاه اضافه می‌شود می‌تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشته باشد که ممکن است کارایی زیادی برای شما نداشته باشد و یا شاید در برخی از مواقع ما به دلیل ندانستن عملکرد آن برنامه نمی‌توانید از آن استفاده کنیم پس بهتر است این قسمت را با دقت مطالعه نمایید تا هم بتواند به انتخاب شما کمک کند و هم با نحوه عملکرد و استفاده درست برنامه های شستشو آشنا شوید تا در آینده بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید.

برنامه نیم شور یا همان Half Load در ماشین ظرفشویی بوش

برنامه شستشو Half Load امکان استفاده از نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی را به شما می دهد که شما می‌توانید با قرار دادن ظروف خود در سبد پایین ماشین آن را روشن کنید و دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت دستگاه بمانید، به همین خاطر اگر یک خانواده کم جمعیت هستید که حتی یک ماشین ظرفشویی رومیزی می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد اما ازنظر فضا و مالی مشکلی ندارید و دوست دارید حتی زمانی که مهمان نیز در منزل دارید از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم مدلی را تهیه کنید که برنامه نیم شور یا همان Half Load را داشته باشد تا شما بتوانید هم به صورت روزانه از آن استفاده کنید و هم زمانی که مهمان در منزل دارید؛ اما به این نکته دقت داشته باشید که زمان استفاده از این برنامه بهتر است بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل استفاده کنید چراکه همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم میزان مواد شوینده در یک قرص برای ظرفیت کامل در نظر گرفته شده اما زمانی که شما از برنامه نیم شور استفاده می‌کنید استفاده از قرص می‌تواند علاوه بر لیز کردن ظروف ازنظر اقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه نباشد پس اگر تصمیم گرفتید در آینده از ژل استفاده کنید اگر دقت کنید در قسمت جایگاه قرص یک خط وجود دارد تا در زمانی که می خواهید از ژل استفاده می‌کنید اگر ظرفیت ظرفشویی شما نصف است و می خواهید از برنامه نیم شور استفاده کنید کافیست ژل را تا خط اول پرکنید اما اگر ظرفیت ماشین ظرفشویی شما کامل است ژل را تا خط دوم پر می‌کنید و یا می‌توانید از یک قرص استفاده کنید.

برنامه Vario Speed Plus در ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از برنامه هایی است که شاید وجود آن برای برخی از افراد در ماشین ظرفشویی مهم باشد و تمایل داشته باشند آن را داشته باشند برنامهVario Speed  می‌باشد، شما می‌توانید با اضافه کردن این برنامه به برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی بوش تا 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهید. در بعضی از مواقع ممکن است شما مهمان در منزل داشته باشید و بخواهید ظروف شما خیلی سریع شسته شود تا بتوانید از ظروف خود داخل ماشین ظرفشویی استفاده کنید و یا یکسری ظروف دیگر را داخل ماشین برای شستن قرار دهید می‌توانید از این برنامه استفاده کنید اما توجه داشته باشید که استفاده از این برنامه می‌تواند 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهد اما در مقابل چیزی حدود 20 درصد میزان مصرف انرژی افزایش پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که برنامهVario Speed فقط زمان شستشو را کاهش می دهد یعنی تاثیری بر عملکرد برنامه شستشویی که شما انتخاب کرده اید ندارد و هیچ ارتباطی با برنامه هایی مانند Quick Wash و یا Turbo Speed 20min ندارد.

برنامه شستشوی Intensive zone در ماشین ظرفشویی بوش

برنامه شستشوی Intensive zone می‌تواند ظروف بزرگ مانند تابه و قابلمه را برای شما بشورد، عملکرد این برنامه شستشو به این صورت است که ماشین ظرفشویی بوش برای شستن ظروف بزرگ مانند قابلمه و ماهیتابه از دما و فشار بالای آب استفاده می‌کند اما زمان استفاده از این برنامه توجه داشته باشید که به شما پیشنهاد می‌شود قابلمه و تابه خود را در طبقه پایین ماشین ظرفشویی قرار دهید و از قرار دادن ظروف گل دار و کریستال در این طبقه خوداری کنید و از طبقه بالا برای قرار دادن این ظروف استفاده کنید، چراکه همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم  زمان استفاده از برنامه Intensive zone ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف در طبقه پایین از فشار بالای آب استفاده می‌کند که این فشار بالا در بلند مدت می‌تواند باعث خش افتادن و کم رنگ شدن گل های ظروف شما در طبقه پایین شود پس زمان استفاده از این برنامه بهتر است ظروف کریستال و گل دار خود را در طبقه بالایی قرار دهید. به همین دلیل بسیاری از افراد زمان کدر شدن ظروف خود در ماشین ظرفشویی تصور می‌کنند مشکل از ماشین ظرفشویی آنهاست که باعث تار شدن و کدر شدن ظروف می‌شود پس همانطور که دیدید آشنا بودن شما با نحوه عملکرد برنامه های شستشو می‌تواند کمکی بزرگی در زمان استفاده از آنها به شما کند.

اما برنامه های شستشوی بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آنها عملکرد مختص به خود را دارند و می‌توانند مزایای مختص به خود را برای شما داشته باشند، مانند برنامه شستشوی Night Program، ECO، Pre Rinse، Quick Wash، Perfect Dry، Turbo Speed 20min و برنامه های مختلف Auto که در اینجا از حوصله شما خارج بود که بخواهیم در مورد همه آنها صحبت کنیم اما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها جمله «برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین نتیجه گوگل کلیک کنید تا وارد مقاله مورد نظر در مجله اینترنتی 20 بخر شوید در آنجا شما می‌توانید با تمام برنامه های شستشو آشنا شوید تا در آینده نیز بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید اما مزیت دیگری که این مسئله برای شما خواهد داشت این است که شما با نحوه عملکرد برنامه های شستشو آشنا می‌شوید و مطمئناً راحت تر می‌توانید متوجه شوید که به کدام یک از آنها نیاز دارید این اطلاعات می‌تواند در خرید ماشین ظرفشویی بوش به شما کمک کند تا در نهایت بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

»» شما می‌توانید از طریق لینک زیر قیمت ماشین ظرفشویی بوش را در نمایندگی لوازم خانگی بوش مشاهده نمایید ««

اینجا کلیک کنید »»  قیمتماشین ظرفشویی بوش  ««  اینجا کلیک کنید

 

تکنولوژی های مختلف در ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش آشنایی کامل با برخی از تکنولوژی های بکار رفته در آن می‌باشد که می‌تواند امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد اما دقت داشته باشید که تمام این امکانات ممکن است کارایی زیادی برای شما نداشته باشد اما می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت ماشین ظرفشویی بوش داشته باشد و توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به عملکرد و مزیت هایی که می‌تواند یک تکنولوژی برای شما داشته باشد خوب دقت کنید شاید وجود یک تکنولوژی در ماشین ظرفشویی بوش برای شما خیلی مهم نباشد و شما نیازی به آن نداشته باشید و یا اختلاف قیمتی که بابت این تکنولوژی می خواهید پرداخت کنید توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد.

سنگ زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش

حتما اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود هستید بارها در مورد سنگ زئولیت شنیده اید و هر کس نظری در مورد آن دارد ما در اینجا عملکرد آن را به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد تا با معایب و مزایای آن به خوبی آشنا شوید تا شما بتوانید در مورد آن تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید ماشین ظرفشویی شما دارای سنگ زئولیت باشد یا خیر؟ در اینجا باید بگوییم که زئولیت Zeolite در حقیقت یک سنگ معدنی است که مانند بسیاری از سنگ های دیگر در طبیعت دارای یک ویژگی منحصر به فرد است، به این صورت که این سنگ زئولیت می‌تواند رطوبت موجود در هوا را به خود جذب کند و آن را به گرما تبدیل کند گرمایی که سنگ زئولیت بعد از جذب رطوبت تولید می‌کند حدود 212 درجه فارنهایت می‌باشد به همین خاطر شرکت بوش از آن برای کاهش مصرف انرژی در ماشین های ظرفشویی خود استفاده می‌کند؛ اما چطور سنگ زئولیت مصرف انرژی را در ماشین ظرفشویی کاهش می دهد؟ ماشین ظرفشویی بوش برای شروع از المنت برای گرم کردن آب استفاده می‌کند در اینجا سنگ بخار آب را جذب می‌کند و آن را به گرما تبدیل می‌کند، از اینجا به بعد این گرما به کمک المنت می آید برای گرم کردن آب و یا خشک کردن ظروف که این موضوع باعث می‌شود 10 درصد مصرف انرژی کاهش پیدا کند به همین دلیل مدل هایی که دارای سنگ زئولیت هستند برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص داده اند بهترین مثال برای آن می‌توانیم به ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M و SMS88TW02M اشاره کنیم این دو مدل ازنظر مشخصات فنی دقیقا شبیه به هم هستن اما تنها تفاوت بین این دو مدل وجود سنگ زئولیت در SMS88TW02M می‌باشد که توانسته برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص دهد اما SMS88TW01M دارای برچسب انرژی A++ می‌باشد اما شما می‌توانید اختلاف قیمت بین این دو مدل را به خوبی ببینید و تصمیم بگیرید که این اختلاف قیمت برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟

نکته دیگری که در مورد این سنگ ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که برخی از فروشندگان این طور بازگو می‌کنند که وجود این سنگ باعث می‌شود ظروف شما خیلی بهتر خشک شود و متاسفانه برخی طوری این مسئله را بازگو می‌کنند که تفاوت خیلی زیادی وجود دارد اما اگر بخواهیم کاملا واقع بینانه به این مسئله نگاه کنیم تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم باید بگوییم که ظرف ها در تمام ماشین های ظرفشویی به صورت کامل خشک می‌شوند اما همانطور که گفتیم سنگ زئولیت رطوبت را جذب می‌کند و آن را به گرما تبدیل می‌کند که این باعث می‌شود زمانی که فن شروع به باد زدن می‌کند و گرمای المنت را در ماشین پخش می‌کند گرمای این سنگ به کمک المنت می آید و باعث می‌شود المنت زمان کمتری را کار کند و همین موضوع باعث کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی بوش می شد و چون این سنگ رطوبت را به خود جذب می‌کند زمانی که شما درب ماشین را باز می‌کنید بخار کمتری در دستگاه است و همان زمان شما می‌توانید ظروف خود را داخل کابینت قرار دهید اما در مدل هایی که این سنگ وجود ندارد زمان باز کردن درب ماشین ظرفشویی بخار آب در دستگاه وجود دارد که کافیست نهایت 10 دقیقه درب دستگاه را باز بزارید تا بخار آب خارج شود و سپس می‌توانید ظروف خود را که کاملا خشک شده است را داخل کابینت قرار دهید این تمام واقعیت و مزایای سنگ زئولیت بود حال شما باید تصمیم بگیرید که آیا این اختلاف قیمت در مقابل این مزایا برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟

Home connect در ماشین ظرفشویی بوش

وجود قابلیت Home connect در ماشین ظرفشویی بوش این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید و با نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل و یا تبلت خود در هرجایی که هستید بتوانید به آن متصل شوید و آن را مدیریت کنید بطور مثال زمانی که در مسافرت هستید می‌توانید از خاموش و یا روشن بودن دستگاه خود مطلع شوید و یا ظروف خود را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید و زمانی که از محل کار خود در حال بازگشت به منزل هستید آن را روشن کنید تا زمانی که به خانه می‌رسید ماشین ظرفشویی شستن ظرف ها را تمام کرده باشد درست است که Home connect نیز یک آپشن خوب برای شماست اما سوال اینجاست که چقدر ممکن است شما از یک همچین آپشنی استفاده کنید و چقدر حاضرید برای چنین آپشنی پول پرداخت کنید و تا چه حدی برای شما توجیه اقتصادی دارد. امیدواریم مباحث گفته شده تا به اینجا توانسته باشد تا حدی به انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی به شما کمک کرده باشد شاید تا به اینجا نتوانستیم تمام تکنولوژی های ظرفشویی را به شما معرفی کنیم اما سعی کردیم 2 تا از مهم ترین آنها را که تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشتند را مورد بررسی قرار دهیم.

 

گارانتی اصلی بوش در ایران کدام شرکت است؟

بعد از انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت زیادی داشته باشید داشتن اطلاعات کافی در مورد گارانتی بوش است اما متاسفانه امروزه به هر فروشگاهی که مراجعه می‌کنید خود را نمایندگی اصلی بوش معرفی می‌کند و یک گارانتی را به عنوان گارانتی اصلی به ما معرفی می‌کند و جالب اینجاست که مدعی این هستند که این گارانتی اصلی بوش در ایران است و گارانتی های دیگر معتبر نیستند اما متاسفانه هیچ مدرکی بابت ادعاهایی که می‌کنند ندارند و فقط شما را دچار سردرگمی می‌کنند ما در ابتدا داستان این همه گارانتی را به شما خواهیم گفت و در ادامه گارانتی اصلی بوش در ایران را به همراه مدارک به شما معرفی خواهیم کرد چراکه داشتن یک گارانتی شرکتی می‌تواند خیال شما را بابت قطعات و خدمات پس از فروش کاملا آسوده کند، اما مسئله دیگری که بسیار مهم هست این است که با داشتن گارانتی اصلی بوش می‌تواند خیال شما از بابت اصل بودن کالا راحت باشد.

متاسفانه امروزه بسیاری از فروشگاه و شرکت های تعمیرات لوازم خانگی کارت هایی را تحت عنوان کارت گارانتی چاپ می‌کنند و در اختیار فروشگاه های لوازم خانگی قرار می‌دهند تا آن را به عنوان کارت گارانتی بر روی لوازم خانگی خود قرار دهند اما دقت داشته باشید که این کارت های گارانتی در حقیقت فقط یک ترکت تبلیغاتی می‌باشد که تحت عنوان کارت گارانتی روی دستگاه قرار می گیرد، به این صورت اگر شما روزی احتیاج به سرویس کار و یا قطعه‌ای داشته باشید مطمئناً مستقیم به سراغ کارت گارانتی دستگاه خود می روید و با شماره‌ای که بر روی آن قرار دارد تماس می گیرید، به این صورت شما مشتری آن شرکت تعمیرات لوازم خانگی خواهید شد چراکه مطمئنا هیچ چیز شامل گارانتی نمی‌شود و شما باید بابت سرویس و قطعات هزینه آن را پرداخت کنید و چون آنها می‌دانند شما به عنوان نمایندگی به آنها اعتماد زیادی دارید و سراغ شرکت دیگری نخواهید رفت هزینه بسیار زیادی از شما خواهند گرفت.

بهتر است که بدانید شرکت بوش بعد از توافق برجام در سال 1395 فعالیت خود را به صورت رسمی تحت عنوان بوش سرویس آغاز کرد که چهار شرکت کاسپین، سناپویان، کارا گستر و مهستان را در زیر مجموعه خود قرار می گیرد این چهار شرکت تحت عنوان بوش سرویس وظیفه فروش و خدمات پس از فروش شرکت بوش را بر عهده دارند که تمام خدمات این چهار شرکت تحت نظارت مستقیم BSH آلمان انجام می‌شود که خدمات یکسانی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند، حتما با خود می گویید اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد مطمئنا باید نام ایران در سایت رسمی بوش آلمان وجود داشته باشد؟ بله دقیقا همین طور است به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن عکس کارت گارانتی بوش سرویس و دیدن نام ایران در سایت رسمی بوش از طریق لینک «گارانتی بوش سرویس» وارد صفحه مورد نظر شوید شما تا در آنجا هر آنچه درباره گارانتی بوش سرویس و یا حتی سیهاوی لازم دارید را پیدا کنید و جواب تمام سوالات خود را بگیرید اما بیاد داشته باشید تمام مقاله را به دقت بخوانید چراکه مسئله بسیار مهمی است و بهتر است به طور کامل با آن آشنا شوید.

 

شما می‌توانید انواع ماشین ظرفشویی بوش را با اقساط 24 ماهه از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه نمایید برای این کار می‌توانید از لینک ابتدای صفحه استفاده کنید

 

نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

حال که شما قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را دارید حتما به دنبال نزدیک ترین نمایندگی بوش به منزل خود هستید ما نیز آدرس و تلفن تمام فروشگاه های لوازم خانگی بوش را در سرار کشور در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید اما توجه داشته باشید که در حال حاضر هیچ فروشگاهی تحت عنوان نمایندگی بوش در کل کشور وجود ندارد و تمامی فروشگاه ها در حقیقت فقط عامل فروش محسوب می‌شود چراکه دقت داشته باشید زمانی ما می‌توانیم فروشگاهی را به عنوان نمایندگی فروش به شما معرفی کنیم که توسط شرکت بوش روی آن نظارت وجود داشته باشد اما متاسفانه چنین چیزی در حال حاضر در کشور وجود ندارد اما اگر اطلاعات کاملی از نمایندگی بوش سرویس و یا سیهاوی لازم دارید از طریق لینک «نمایندگی بوش سویس» می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید در آنجا شما می‌توانید به آدرس و شماره تلفن خدمات پس از فروش بوش سرویس، سیهاوی و تمام فروشگاه های لوازم خانگی در کل کشور دسترسی داشته باشید.

منبع:



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

اجاره اتوبوس واحد گشت در تهران

اصطلاح واحد گشت در میان مردم بیشتر برای اشاره به سرویس اجاره اتوبوس دربستی شرکت واحد اتوبوسرانی و اجاره اتوبوس شرکت واحد مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این ترادف معنایی به خاطر سرویسی بود که زیر مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تحت نام «واحد گشت» ارائه می‌داد و اغلب شهروندان با این نام آشنایی داشتند.

دربستی کاران پایتخت با سال‌ها تجربه در عرصه ارائه خدمات اتوبوس دربستی به شهروندان تهرانی توانسته است خدماتی مشابه شرکت واحد گشت تهران را ارائه و موجبات رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

مشتریانی که سابقه استفاده از خدمات ما را دارند مزیت‌های زیادی را نسبت به سرویس‌های مشابه تجربه کرده‌اند. استفاده از اتوبوس‌های جدید، به روز و تمیز در کنار کادر مجرب رانندگان که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای مورد بررسی قرار گرفته‌اند همگی باعث می‌شود. خاطره خوشی از دربستی کاران پایتخت در ذهن مشتریان ما به یادگار بماند.

 

قیمت اتوبوس واحد گشت

در تمامی دورانی که افتخار خدمت به مشتریان و مردم عزیز را داشته‌ایم؛ تمام تلاش خود را کرده‌ایم که با حفظ کیفیت قیمت مناسبی برای قیمت اتوبوس واحد گشت ارائه خدمات خود در نظر بگیریم.

قیمت اتوبوس واحدگشت برای همشهریان تهران به صرفه است. این قیمت گذاری به صورت دربستی روزانه است. با توجه به تعریف مشخصی که از این سرویس می‌شود قیمت این اتوبوس دربستی، به صورت ثابت و روزانه است. برای اطلاع از قیمت کافی است با ما تماس بگیرید.

قیمت گذاری اتوبوس واحدگشت به دلیل دخیل بود پارامترهای زیادی مثل مبدأ، مقصد، طول مدت انتظار، ساعات ترافیکی و … ثابت نیست. برای گرفتن مشاوره رایگان و قیمت دقیق با ما در هر ساعتی از شبانه روز حتی ایام تعطیل تماس بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

موسسه حرف آخر فعالیت خود را در قالب ارائه پکیج های آموزش کنکور با سبکی متفاوت آغاز کرد. استاد عبدالرضا منتظری، از اساتید مطرح کنکور از سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی های آموزشی دنیا به دانش آموزان کنکوری موسسه آموزشی حرف آخر را تاسیس نمودند. وجه تمایز دی وی دی های حرف آخر با دیگر منابع آموزش کنکور در سبک خاص تدریس اساتید می باشد. در این سبک آموزش کنکور که برای اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر اجراء شد، کلیه منابع کنکور به صورت شهودی سازی و در قالب تصویرسازی و تکنولوژی انیمیشن تدریس می شوند. حال این سوال در ذهن پیش می آید که اصولا آموزش کنکور به صورت انیمیشن چه مزایایی دارد؟ آمار عجیبی که از نتایج کنکور به دست آمده حاکی از این مسئله است که بیش تر از ۸۰ درصد داوطلبان رشته تجربی و ریاضی در دروس اختصاصی درصدی کمتر از ۱۰% کسب می کنند. آیا این ۸۰ درصد به لحاظ تحصیلی ضعیف هستند؟ خیر. پس علت در چیست؟ همه چیز به ساختار مغز شما بر می گردد، مغز انسان از دو نیمکره ی راست و چپ تشکیل شده که ساختار و وظایف متفاوتی دارند ولی متاسفانه در آموزش سنتی صرفا توجه بر نیمکره چپ مغز هست و کلیه مطالب و فرمول ها در نیمکره چپ مغز به صورت کوتاه مدت انباشته می شود. بدیهی است که پس از گذشت یک دوره زمانی، مطالبی که صرفا در یک نیمکره ذخیره شده اند، فراموش می شوند و داوطلبان کنکوری سرجلسه آزمون نمی توانند بسیاری از محتوای دروسی که قبلا مطالعه کرده اند را به یاد آورند، خوب چاره کار چیست ؟ استفاده از هر دو نیمکره ی راست و چپ مغز ( تکنولوژی که موسسه حرف آخر آن را ارائه می دهد )، در واقع ما به هر دو نیمکره برای موفقیت در کنکور نیازمندیم، اما متاسفانه در کشور ما نیمکره راست در بحث آموزش کنکور، مورد کم توجهی قرار گرفته است. ویژگی متمایز نیمکره راست مغز به خاطر سپردن تصاویر در حافظه بلندمدت می باشد. یادگیری با نیمکره راست، به دلیل ماندگاری، همیشه لذت بخش بوده. برای مثال شما تصاویر مکان هایی را که در بچگی به آن جا رفتین را به خاطر دارید، چون نیمکره راست مغز شما، اطلاعاتی را که ماهیت تصویری دارند به خوبی در حافظه بلند مدت شما ثبت می کنه و هر زمان که شما بهش نیاز داشته باشین ، سریع به خاطر میاره. نخستین مزیت استفاده از تصویرسازی در دی وی دی های حرف آخر این هست که در دوره ی طولانی مدت یادگیری برای کنکور شما از هر دو نیمکره ی مغزتون استفاده می کنید و مطالب تا روز جلسه کنکور و حتی سال های بعد هم در ذهن شما ماندگار می شه.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

سیستم های شیشه ریلی بالکن در موارد زیر قابل اجرا می باشد:

  1. نمایشگاه های ماشین
  2. شیشه بالکن
  3. پاسیو
  4. کافی شاپ ها، رستوران ها، سفره خانه ها و...

مجموعه پنل های ریلی بالکن در برخی موارد می‌تواند بدون هیچ نگهدارنده عمودی نصب گردد که این موضوع طرفدارهای زیادی را به خود جلب کرده و همان طور که از اسم شیشه متحرک ریلی تاشو مشخص می باشد، باز و بسته شدن شیشه بالکن به صورت ریلی می باشد و به راحتی می توان پنل های شیشه ای را با کشیدن باز و بسته نمود.

شیشه بالکن

امروزه با ارائه نسل جدید از شیشه های بالکن، این امکان برای شما فراهم‌شده تا در فصل زمستان فضای بالکن به یک محیط زیبا و گرم تبدیل گردد. در این محصول، عرض شیشه ها، بین ۴۰ تا۶۰ سانتی متر در نظر گرفته شده و بین هر شیشه، یک درزگیر آلومینیومی جهت عایق بندی سیستم قرار می گیرد تا در هنگام بست، هرگونه فضا جهت ورود هوای سرد و یا گردوغبار عایق گردد.

  • در فصل تابستان شما این امکان را دارید تا در صورت نیاز شیشه بالکن خود را جمع کنید و فضای بدون شیشه داشته باشید.
  • شیشه بالکن به‌صورت L شکل در قسمت انتهایی دیوار قرار می‌گیرد که با اِشغال فضای بسیار کم امکان تغییر فضای دلخواه شما را فراهم می‌آورد.
  • در شیشه جمع شونده معمولاً از شیشه سکوریت که امنیت بالایی دارد استفاده می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این نوع شیشه جلوگیری از شکسته شدن شیشه با ضربات کم می باشد.
  • شیشه جمع شونده یکی از محصولات مخصوص بالکن رامادُر است که عملکردی شبیه به شیشه بالکن دارد.
  • عامل موثر بر هزینه سیستم های تاشو جمع شو، یراق‌آلات مصرفیست که در افزایش و کاهش قیمت شیشه بالکن تأثیر مستقیم دارد؛


:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

در سال‌های اخیر علاقه‌ی سرمایه‌گذاران به بازار سهام رشد چشم‌گیری داشته است؛ برای نمونه فقط در سال ۲۰۱۴، شرکت ملی سپرده‌گذاری اوراق بهادار هند (NSDL) و خدمات سپرده‌گذاری مرکزی محدود (CDSL)، یعنی دو شرکت سپرده‌گذاری ملی، حساب ۱۳۰۰,۰۰۰ سرمایه‌گذار جدید را اضافه کرده‌اند. اگرچه پتانسیل بالای بازدهی بازارهای سهام موجب جذب سرمایه‌گذاران بسیاری شده است ولی تعداد کمی از این سرمایه‌گذاران آمادگی رویارویی با زیان‌های عظیم ناشی از سرمایه‌گذاری در سهام نامناسب را دارند. بنابراین بسیار مهم است که پیش از سرمایه‌گذاری، شرکت‌هایی را که قصد داریم در آنها سرمایه‌گذاری کنیم به‌خوبی بشناسیم. در این مقاله یکی از روش‌های متداول تحلیل سهام یعنی روش تحلیل بنیادی چیست و تحلیل بنیادی سهام را معرفی می‌کنیم.

 


تحلیل بنیادی سهام

تحلیل بنیادی یعنی سرمایه‌گذار سوددهی آینده‌ی یک شرکت را بر اساس محیط کسب‌و‌کار و عملکرد مالی آن تجزیه‌و‌تحلیل می‌کند. در تحلیل بنیادی، هم جنبه‌های کیفی و هم جنبه‌های کمّی شرکت مورد توجه قرار می‌گیرد و بر اساس این جنبه‌ها، شما (یعنی سرمایه‌گذار) در مورد سرمایه‌گذاری در سهام آن شرکت تصمیم‌گیری می‌کنید. مسئله‌ی اصلی در اینجا ارزیابی بهره‌وری کلی عملیات‌ها، رشد آتی و پتانسیل سودآوری آن شرکت است.

تحلیل بنیادی با شاخه‌ی دیگر تحلیل سهام که تحلیل فنی (technical analysis) نامیده می‌شود، تفاوت دارد. در تحلیل فنی به عملکرد مالی شرکت چندان توجه نمی‌شود و تصمیم‌های مربوط به سرمایه‌گذاری بر اساس الگوهای سوابق قیمت سهام شرکت گرفته می‌شود.

انواع تحلیل بنیادی کدام است

دو نوع تحلیل بنیادی وجود دارد: تحلیل بنیادی کمّی و تحلیل بنیادی کیفی. در تحلیل بنیادی کمّی تلاش می‌کنید تا جنبه‌های کلیدی و قابل سنجش عملکرد شرکت را ارزیابی کنید، در حالی‌که در تحلیل بنیادی کیفی شما به دنبال رسیدن به درک درستی از جنبه‌های مهمی هستید که با اعداد قابل توضیح نیستند. از این رو به‌طور غیررسمی به تحلیل کیفی، بررسی بهداشتی (hygiene check) نیز گفته می‌شود. در زیر نگاهی به این دو مفهوم می‌اندازیم:

تحلیل کمّی چیست

تحلیل کمّی جنبه‌ای از تحلیل بنیادی است که به شما امکان می‌دهد تا عملکرد مالی شرکت را از طریق مقادیر عددی درک کنید و سپس این مقادیر عددی را با داده‌های عملکرد سایر شرکت‌های مشابه و همچنین سابقه‌ی عملکرد همان شرکت مقایسه کنید. از این طریق می‌توانید متوجه شوید که عملکرد آن شرکت در مقایسه با شرکت‌های همتای خود و نسبت به عملکرد خود در سال‌های گذشته چگونه است.

تحلیل کمّی به‌طورکلی با استفاده از نسبت‌های مالی یا برآوردهای درآمد انجام می‌شود. داده‌های موردنیاز برای این ارزیابی، از صورت درآمد و ترازنامه (یعنی دو صورت مالی اصلی شرکت) به‌دست می‌آید. صورت مالی مهم سوم یعنی صورت جریان وجوه نقد نیز در نظر گرفته می‌شود.

ترازنامه صورتی از دارایی‌های شرکت یعنی هر آنچه شرکت مالک آن است و نیز بدهی‌های آن در مقطع خاصی از زمان است. صورت درآمد در مورد درآمدها، هزینه‌های متحمل‌شده و سود یا زیان ایجادشده در طول دوره‌ای مشخص، اطلاعاتی به‌دست می‌دهد که به سرمایه‌گذار کمک می‌کند تا با استفاده از منابع گوناگون، شناختی از درآمد شرکت به‌دست بیاورد و متوجه شود که شرکت برای تولید درآمد خود، باید چه هزینه‌هایی را متقبل شود و آیا به اندازه‌ای درآمد دارد که بتواند تعهدات مالی خود را انجام بدهد. صورت جریان وجوه نقد به‌طور ویژه بر جابجایی وجوه نقد به داخل و خارج از آن کسب‌و‌کار تمرکز دارد. البته شرکت‌ها در بیشتر موارد پول را بلافاصله قبل یا بعد از فروش، دریافت یا پرداخت نمی‌کنند. بنابراین ممکن است جریان پول با درآمدها و هزینه‌های واقعی شرکت متفاوت باشد.

تحلیل کیفی چیست

تحلیل کمّی یک مزیت واضح دارد و آن ساده کردن کل تحلیل به چند عدد است، ولی محدودیت‌هایی هم دارد مثلا اینکه نمی‌توان با استفاده از آن جنبه‌های کیفی مهم کسب‌و‌کار را تحلیل کرد. برای مثال به هیچ‌وجه نمی‌توان کیفیت مدیریت شرکت را که برای سرمایه‌گذاران اهمیت زیادی دارد، با اعداد و ارقام اندازه‌گیری کرد و ارزیابی آن نیازمند استفاده از تحلیل کیفی است.
تحلیل کیفی فرمول‌محور نیست. کیفیت چیزی ذهنی و فردی است که باید به‌صورت انفرادی و توسط هریک از سرمایه‌گذاران مورد قضاوت قرار بگیرد. بعضی از پاسخ‌هایی که سرمایه‌گذاران در زمان انجام تحلیل کیفی به دنبال آن هستند به ساختار صنعتی، کیفیت مدیریت، درآمدها و هزینه‌ها، حاکمیت شرکتی (corporate governance)، دارایی‌ها و بدهی‌های آن شرکت مرتبط است. بعضی از این موارد در زیر فهرست شده و به‌طور مختصر شرح داده شده است.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

 

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

http://mazan-online.ir/companynews/13970809325049203/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%AF/



:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

محصولاتی برای رفع موهای زاید

متاسفانه بسیاری از خانم‌ها و آقایان فقط با شنیدن نام وسایل آرایشگاه از دوستان و آشنایان، بدون تحقیق و بررسی لازم اقدام به تهیه آن می‌کنند و علاوه بر ضرر مالی گاه دچار عوارض یا مشکلات بهداشتی و یا ناراحتی های حاصله از کیفیت پایین برخی از لوازم آرایشگاه زنانه یا مردانه می‌شوند. در نظر گرفتنِ میزان عمر مفید و استاندارد بودن وسایل آرایشگاهی از اهمیت بسزایی برخوردار است که فقط با تجربه‌ی حضور طولانی‌مدت در بازار لوازم آرایشی که شیک فام مفتخر به آن است، حاصل می‌شود. فروشگاه اینترنتی شیک فام پر کاربردترین دسته‌بندی‌های وسایل آرایشگاه زنانه و مردانه را بررسی و در هر دسته بندی اقدام به گلچین کردن محصولاتی معتبر و کاربردی کرده است. شیک فام در تمام مراحل خرید وسایل اپلاسیون – لوازم کوتاهی – لوازم یک بار مصرف آرایشگاهی و محصولاتی هم‌چون موم اصلاح– موم داغ کن و قیچی با حفظ سرعت‌عمل در خدمت شما خواهد بود حتی میتوانید لوازم تحریر فرزندانتان را با تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.


شمع اصلاح سکه ای آلورا اطلس 500 گرم

خرید وکس صورت با بهترین قیمت

·         توان چسبندگی بالا به پوست

·         حاوی عصاره آلورا برای تحرک کمتر پوست

·         شفاف کننده و نرم کننده پوست بدن

·         جلوگیری از رویش مو های زیر پوستی

·         مواد تشکیل دهنده : صمغ رزین ،گلیسیرین،اتیلن گلیکول ،رزینات،روغن گیاهی آلورا ،اسانس های مجاز

طریقه مصرف : شمع اصلاح را در دستگاه موم داغ کن آب کرده و مقدار کمی را با کار،توجه داشته باشید که بسار داغ نباشد که باعث سوختن پوست گردد. بعد از خشک شدن بر خلاف جهت رویش مو ها به سرعت شمع اصلاح را کنده تا موها کاملا کنده شوند.

اپیلیدی فیلیپس مدل HP6420

اپیلاتور فیلیپس مدل hp6420 با 20 موچین فشرده شده در کنار هم از جنس استیل ضد زنگ، حتی موهایی با ارتفاع کم‌تر از نیم میلی‌متر را نیز به آسانی برطرف می‌کند. این دستگاه برای استفاده‌ی بانوان می‌باشد و دارای دو دور تند و کند است.

طراحی اپیلیدی فیلیپس HP6420 ارگونومیک بوده و به همین دلیل خوش‌دست است و قابلیت مانور حرکتیِ همه‌جانبه را با یک اشاره و به راحتی فراهم می‌سازد.

اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420 با برق خانگی متصل به سیم کار می‌کند و دارای سرعت بالایی است. سَریِ آن قابل جدا کردن و شستشو می باشد و یک عدد برس کوچک نیز برای تمیز کردن موهای باقی‌مانده بر روی سَری دستگاه دارد.

طرز استفاده از اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420 :

برای نقاط حساس‌تر بدن از سرعت کم دستگاه و برای نقاطی که موهای ضخیم‌تری دارند از سرعت زیاد دستگاه استفاده کنید. اپیلاتور را با زاویه‌ی 90 درجه روی پوست قرار دهید، با یک دست پوستتان را کمی بکشید و اپیلاتور را با دست دیگر در جهت خلاف رویش موها بر روی پوستتان به حرکت درآورید. دقت کنید که دستگاه را به صورت چرخشی و یا عقب جلو کردن مورد استفاده قرار ندهید.

خرید ژیلت  هم میتواند  کمک کند برای از بین بردن موهای زاید بدن که میتوانید از شیک فام تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
رقص باله برای کودکان بسیار مفید است. همه‌ی آن‌ها دوست دارند اولین بار لباس تنگ صورتی خود را به تن کرده و آن جفت کفش نرم و صورتی باله را امتحان کنند؛ اما مزایای این رقص برای آن‌ها فراتر از این حرف‌هاست...
رقص باله برای کودکان؛ مفید یا مضر؟

ستاره |
 سرویس ورزش -
 رقص باله از رقص‌های بسیار زیبا و محبوب مادران و پدران است؛ اما احتمالا در این موضوع سوالات زیادی برایتان پیش می‌آید. فواید این نوع رقص برای کودکم چیست؟ آیا در کنار شکل دهی فیزیکی، شخصیت او را نیز شکل خواهد داد؟ باله چه آسیب‌هایی به فرزندم می‌رساند؟ با ما همراه باشید تا مزایا و آُسیب‌های احتمالی این نوع رقص برای کودکان را باهم مرور کنیم.
 

فواید رقص باله برای کودکان

۱. معجزه‌ی باله در اعتماد به نفس کودک

کودک با شرکت در کلاس باله از سنین جوانی برای اجرا در مقابل مخاطب آماده شده و قدرت کافی برای صحبت در مقابل جمع و رهبری یک گروه را به دست خواهد آورد؛ این مهارت تا آخر عمر برای او ماندگار است.

۲. شکل دهی اندام کودک و تقویت قدرت هماهنگی او

هرچقدر رقصنده جوان در باله پیشرفت کند، تراز و کنترل بدن را بیشتر بدست خواهد آورد و این موارد حتی خارج از استودیو و در زندگی روزمره او حائز اهمیت هستند؛ برای مثال یک کودک بالرین هرگز غوز نخواهد کرد!

۳. افزایش تمرکز

در کلاس باله از فرزند شما خواسته می‌شود تا دستورالعمل‌ها را دنبال کند، به جزئیات توجه جدی نشان دهد، متمرکز بماند و دامنه توجه خود را گسترش دهد.
 
 

4. تقویت مهارت تفکر انتقادی

هربار که رقصنده جوان در کلاس باله اشتباهی مرتکب می‌شود، ناچار است برای اشتباه خود و برطرف کردن آن نگاه منتقدانه داشته باشد. توانایی شناسایی مشکل و برطرف کردن آن از مهارت‌های ارزشمند است.

رقص باله برای کودکان؛ مفید یا مضر؟


۵. افزایش انعطاف پذیری کودک

انعطاف پذیری یکی از مؤلفه های مهم در پیشگیری از آسیب و درد است، انعطاف پذیری یکی از دستاوردهای مهم کودک در کلاس باله به شمار می‌آید که کودک سالها از فواید آن بهره خواهد برد.

۶. باله و سبک زندگی سالم

رقص باله یک فعالیت بدنی شدید است که به قدرت عضلانی، انعطاف پذیری و استقامت بالا نیاز دارد و به منظور دستیابی به این مهارت‌ها، رقصندگان جوان تشویق می‌شوند که سلامت و تناسب اندام خود را حفظ کنند.

۷.  تاثیر باله در تقویت روابط

دوستی‌هایی که در استودیوی رقص باله ایجاد می‌شود، روابط پایداری است که کودک شما سال‌ها به خاطر آورده و قدردان آن‌ها خواهد بود.

۸. پرورش اخلاق کاری درست

در تک تک کلاس‌های باله، فرزند شما با یک چالش جدید روبرو خواهد شد. از آنجا که یک رقصنده همواره با مهارت ها، تمرین‌ها و اجرای ترکیب‌های دشوار روبرو است، می آموزد که تلاش زیاد تا چه حد در موفقیت او تاثیر خواهد داشت.

۹. باله؛ یک سرگرمی جالب

یادگیری، تمرین و اجرای رقص باله سرگرمی خوبی است. در این کلاس، رقصندگان جوان این فرصت را دارند که خلاقیت خود را به نمایش بگذارند، پتانسیل‌های خود را آزمایش کنند و به سمت یک هدف مشترک بروند. شادی رقص در تمام طول عمر با آن‌ها خواهد بود.

رقص باله برای کودکان؛ مفید یا مضر؟

آسیب‌های رقص باله برای کودکان

باله در کنار فواید بی‌شمار، می‌تواند در آینده آسیب‌هایی را نیز برای کودک به دنبال داشته باشد:
  1. آسیب به مچ پا
  2. آسیب به زانو
  3. لاغری بیش از حد!
 

کلام آخر

رقص باله برای کودکان از فرم دهی فیزیکی بدن تا تقویت مهارت‌های غیرفیزیکی چون افزایش اعتماد به نفس و اخلاق کاری مزایای فراوان دارد؛ اما در کنار این مزایای فراوان، آسیب‌های احتمالی نیز برای کودک پیش بینی می‌شود که خوب است آن‌ها را در نظر داشته باشیم. پس از مطالعه این موارد و شناخت مزایا و معایب احتمالی، خوب است با یک مربی معتمد باله برای کسب اطلاعات بیشتر صحبت کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مطلب ورزشهای مناسب برای کودک، به سلامتی و تناسب اندام فرزندتان کمک کنید. در پایان، منتظر دریافت سوالات و دیدگاه‌های شما راجع به رقص باله در کودکی هستیم...
 
برگرفته از: living.thebump و boppa


:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 5 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
در روز اول پس از زایمان، مادر و نوزاد تازه متولد شده نیازمند مراقبت‌های خاصی هستند. بسته به نوع زایمان، مدت ماندن در بیمارستان متفاوت بوده و استراحت کافی و تغذیه مناسب در روزهای ابتدایی پس از زایمان، از اهمیت زیادی برخوردار است.
روز اول زایمان چه اتفاقاتی انتظار ما را می‌کشد؟
 
ستاره | سرویس مادر و کودک - واقعا چه دیداری می‌تواند لذت بخش‌تر از وصال مادر و فرزند باشد؟ برای خانمی که برای اولین بار طعم مادر شدن را می‌چشد، روز‌های اول پس از زایمان روز‌های عجیبی هستند؛ وقتی که بچه وارد خانه می‌شود دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست و چیزی که از همه مهم‌تر است این است که با این تغییرات خودتان را تطبیق دهید. موضوعات مهمی همچون تغذیه مادر، مواد غذایی تقویت کننده شیر مادر، مراقبت‌های لازم از نوزاد تازه متولد شده و ... در اولین روز‌های پس از زایمان، اهمیت بسیار زیادی دارند. از این‌رو در این مطلب به تغذیه مادر، مراقبت‌های اولیه و اتفاقاتی که در روز اول پس از زایمان رخ می‌دهد، می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:


روز اول پس از زایمان 

پس از زایمان، زمانی که نوزاد به دنیا می‌آید او را روی سینه‌ شما می‌گذارند و اولین دیدار شما و دلبندتان اتفاق می‌افتد. سپس پزشک یا ماما دیواره واژن شما را بررسی می‌کند تا اگر پارگی وجود داشته باشد آن را بخیه زده و ترمیم کند. مامای شما نوزاد و نبض و فشار خون شما را چک می‌کند و میزان ریزش خون واژن و استحکام فوندوس (بالای رحم) را بررسی می‌کند. بعد از این مراحل، نوزاد دلبندتان را نزد شما می‌آورند تا از مزیت تغذیه با شیر مادر، بهره‌مند شود؛ سینه‌های شما در این زمان شیر آغوز تولید می‌کنند.
در آخر بسته به اینکه به صورت طبیعی زایمان کنید یا سزارین، مدت زمان ماندن شما در بیمارستان متفاوت است.
 
روز اول زایمان

بیشتر بخوانید: سزارین یا طبیعی؟ کدام زایمان بهتر است؟


مراقبت‌ های پس از زایمان

احساس مادران بعد از زایمان، متفاوت است؛ ممکن است شما هیجان زده باشید و یا احساس کوفتگی و خستگی کنید، اما نظر بیشتر مادران این است که بعد از زایمان حسی شبیه تخلیه عاطفی دارند و احساس تهی بودن می‌کنند؛ نگران نباشید این کاملا طبیعی است.
خون ریزی بعد از زایمان یکی دیگر از اتفاقات طبیعی پس از زایمان است، هر زنی که زایمان می‌کند معمولا بین ۴ تا ۶ هفته خونریزی دارد. درد‌هایی شبیه به درد زایمان با دوز خفیف‌تر چیزی است که برخی از خانم‌ها آن را تجربه می‌کنند. اما پزشک یا ماما در تسکین این درد، به کمک شما خواهند آمد.
 
روز اول زایمان

ممکن است در ۲۴ ساعت اول پس از زایمان پرینه ورم کند؛ به ناحیه بین واژن و مقعد پرینه گفته می‌شود. اما شما می‌توانید از راه‌های زیر برای کاهش تورم این ناحیه استفاده کنید:
  • استراحت کنید؛ دراز بکشید تا به کاهش درد و تورم کمک کنید.
  • در بلند شدن و نشستن از دیگران کمک بگیرید و به خودتان فشار وارد نکنید.
  • از یخ استفاده کنید؛ برای کاهش تورم، هر ۲ تا ۴ ساعت، به مدت ۲۰ دقیقه یک بسته یخ روی این قسمت بگذارید.
  • لباس زیر مناسب بپوشید.

توجه داشته باشید که اگر پرینه بخیه خورده باشد، طی یک الی ۲ هفته حل خواهد شد. این قسمت را زیر دوش بشویید و بعد به آرامی خشک کنید. مقدار زیادی مواد غذایی حاوی فیبر بخورید و آب زیاد بنوشید تا مدفوع شما نرم شود. از زور زدن هنگام مدفوع کردن خودداری کنید. اگر یبوست دارید، غذا‌های ملین بخورید. 

بیشتر بخوانید: درمان خانگی یبوست (درمان یبوست در طب سنتی)


تغذیه مادر بعد از زایمان

از آنجا که قرار است نوزاد تازه متولد شده از شیر مادر تغذیه کند، غذا‌هایی که مادر مصرف می‌کند، اهمیت بسیار زیادی دارد. رعایت نکات زیر، در این زمان توصیه می‌شود.

  • مادر می‌تواند برای تامین پروتئین بدنش از شیر، تخم مرغ، گوشت و حبوبات (نفخ آن را بگیرید) استفاده کند.
  • آهن و کلسیم نیز از منابع مهمی هستند که حتما باید تامین گردند. اگر مشکل کم خونی دارید و یا در معرض ابتلا کم خونی هستید، مصرف قرص‌های آهن مانند فروس سولفات یکی از ضروریات این دوره است. برای تامین کلسیم بدن نیز باید روزانه ۳ تا ۴ لیوان شیر کم چرب بنوشید و سبزیجات سبز همچون اسفناج، جعفری، کرفس، کلم و نیز مغز بادام و بادام زمینی را در برنامه غذایی‌تان بگنجانید. خوردن جگر نیز برای کاهش علائم کم خونی مفید است.
  • خوردن میوه یکی دیگر از کار‌های مهمی است که باید در راستای سلامتی‌ خود، پس از زایمان انجام دهید. خوردن روزانه چند عدد میوه، ویتامین بدن شما را تامین خواهد کرد.
  • مصرف زیاد آب و آب میوه طبیعی نیز به قدری حائز اهمیت است که تقریبا تمام مادرانی که به تازگی زایمان کرده‌اند از  اهمیت آن مطلع هستند.

 

روز اول زایمان

 

نکته: خوردن کاچی در روز‌های اول پس از زایمان، به یک رسم در خانواده‌های ایرانی تبدیل شده، اما خوب است بدانید که خوردن بیش از اندازه کاچی می‌تواند باعث سوءهاضمه شود؛ دلیل این اتفاق، چربی بیش از حد موجود در بعضی از کاچی‌هاست. 

بیشتر بخوانید: بعد از زایمان چه بخوریم؟ (طبیعی، سزارین)

 

سخن پایانی

در روزهای پس از زایمان با نوسانات هورمونی زیادی رو به‌ رو خواهید شد و این نوسانات باعث بروز احساسات مختلف در وجود شما می‌شود. ممکن است گاه هیجان‌زده باشید و گاه احساس افسردگی کنید؛ اما نگران نباشید، این وضعیت گذراست و با گذشت زمان حل خواهد شد. چیزی که مهم‌تر است این است که هر چه زودتر خودتان را با این شرایط تطبیق دهید، بانشاط و پرانرژی باشید و از بودن در کنار عضو جدید خانواده لذت ببرید. در پایان شما را به مطالعه مطلب مفید «درد زایمان چیست؟ + راه‌های مقابله با درد زایمان» در ستاره دعوت می‌کنیم.

شما چه تجربه‌ای از روز اول پس از زایمان دارید؟ آیا پیشنهادی برای کاربران عزیزی که قرار است به زودی مادر شوند، دارید؟ نظرات و تجربیات خود را، در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

 

برگرفته از : pregnancybirthbaby



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد